.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen?

  • 21 June 2016
  • 5 reacties
  • 162 Bekeken

Badge
Ik kan wel gebeld worden maar niet zelf bellen met de melding om administratieve redenen. Ik heb bij de faq wat redenen hiervoor gezien maar die gelden allemaal niet voor mij. Het gebeurde ook ineens.
icon

Beste antwoord door Angela 24 June 2016, 13:57

Bekijk originele reactie

5 reacties

Heb je prepaid? Zoja, misschien een negatieve stand wat beltegoed betreft?
Badge
Nee ik heb genoeg beltegoed. Ondertussen kan ik wel weer bellen maar werkt mijn internetbundel niet meer terwijl ik nog mb over heb.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi e_l_5,

Wat onhandig dat je niet kunt bellen! Ik kan me goed voorstellen dat je dit vervelend vindt.

In het systeem vind ik terug dat je beltegoed even op € 0,- heeft gestaan waardoor je geblokkeerd was. Je hebt vrij snel gehandeld en je beltegoed opgewaardeerd waardoor je direct weer gedeblokkeerd bent. Dit heeft ervoor gezorgd dat je tijdelijk niet bereikbaar was.

Het kan zijn dat je de verbinding met het internet even bent verloren en dat je hierdoor dus geen MB's kunt gebruiken. Als jij jouw telefoon uit- en aanzet, zou dit weer moeten werken. Wil je dit proberen en ons even laten weten of het werkt?

@Raytje, je zat in de goede richting 🙂 Bedankt!

Groetjes,
Angela
Badge
Bedankt voor je antwoord. Het is allemaal goedgekomen. Het gekke vind ik wel dat het even op 0 euro staan van mijn beltegoed niet zou moeten kunnen omdat ik het op automatisch opwaarderen heb staan. Hoe kan ik dit voorkomen de volgende keer?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi e_l_5,

Dat is apart! Dat kan komen doordat het beltegoed met een kleine vertraging is doorgevoerd. Hierdoor heb je waarschijnlijk eventjes met € 0,- beltegoed gezeten.

Dit kan niet worden voorkomen. Als je onder de € 2,- bent en je maakt de € 2,- ook meteen op, dan kan het geval zijn dat je even geen gebruik kunt maken van je aansluiting in verband met de vertraging.

Gelukkig is het nu opgelost en kun je weer je aansluiting gebruiken!

Groetjes,
Ilias

Reageer