.

Beantwoord

Waarom kan ik geen databundel kopen?

  • 14 February 2015
  • 1 reactie
  • 236 Bekeken

Badge
Ik heb een prepaid kaartje van simyo en had 100mb data aangekocht, deze data is verbruikt maar ik kan om de één of andere vage reden geen nieuwe databundel kopen.
 
Waarom gaat dit niet? Ik kan wel gewoon beltegoed opwaarderen maar data schijnt niet te lukken.
 
Daarnaast nog een probleempje en dat is dat ik in mijn nieuwe woning zo goed als geen bereik heb.
icon

Beste antwoord door Ernst 16 February 2015, 14:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Peter O, welkom op ons forum :)

Ik heb dit topic even verplaatst naar het subforum Prepaid. Dat maakt het wat overzichtelijker voor andere forumgebruikers.

De 100 MB bundel die je hebt gekocht is een maandbundel Internet.
Dit houdt in dat je voor een maand lang 100 Mb data in een bundel hebt. Helaas kun je pas na die maand weer een nieuwe maandbundel bestellen.

Verder kan ik in je gegevens zien dat je over je bereikproblemen ook al even telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice.
Heeft dat je probleem opgelost?

Reageer