.

Beantwoord

Waarom is mijn internetbundel niet automatisch verlengd?

  • 2 March 2017
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Ik heb al maanden een internetbundel op mijn prepaid kaart. Gisteren had ik alle mb's verbruikt, maar op de 2e van de maand krijg ik altijd een nieuwe bundel. Maar nu kan ik niet zien dat deze geactiveerd is. Waarom is hij deze maand niet automatisch verkengd?
icon

Beste antwoord door Caspar 3 March 2017, 12:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jeannet,

Wat vervelend dat je bundel niet verlengd is. Mijn excuses voor het ongemak.

De internetbundels zijn gewijzigd. Jouw oude internetbundel bieden we niet meer aan. Je kan kiezen uit onze andere internetbundels. Die zijn overigens relatief veel goedkoper en voordeliger! Je kan gewoon weer een internetbundel aanvragen. Als je 'm deze keer op automatisch verlengen zet, dan zal dat ook gebeuren.

Ik zie dat je € 0,04 aan kosten had gemaakt doordat je internetbundel niet verlengd is. Ik zal deze kosten voor je vergoeden.

Heb je verder nog vragen?

Groetjes,
Caspar
Dank je wel. Verder geen vragen. Ik ga een nieuwe bundel activeren. Gr. Jeannet
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeannet,

Ik ben blij dat het zo duidelijk is 😃 Namens Caspar: graag gedaan! Geniet van je weekend!

Groetjes,
Jihane
Badge
Eh wat raar bij mij gebeurde hetzelfde en er is mij verteld dat ik de kosten vergoed krijg en dat ik mijn bundel van 4 euro weer terug zou krijgen. Nu heb ik zelf voor de tweede maal een bundel van 5 euro gekocht enkele minuten geleden op aanraden van de klantenservice omdat het probleem nog steeds niet opgelost is. Heb ook nog de kosten van vorige maand niet terug gekregen. Hoe kan het dan zijn dat jeanet verteld word dat de reden is dat de bundels gewijzigd is. En als dat de reden is moet een klant daar toch van op de hoogte gesteld worden. Als het goed is zou ik volgende week weer meer horen dus hopen maar dat het goed gaat komen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sjaan1962,

Het ligt er natuurlijk aan of je voordeliger uit bent of niet! Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat er vandaag een wijziging geweest is in je bundel. Je hebt nu een je oude internetbundel weer terug. Zie je dit ook via Mijn Simyo? De kosten worden inderdaad voor je vergoed. Ik zie dat dit aangevraagd is, maar ik zie nog geen akkoord hierop. Dit zal ik voor je controleren. Zodra ik hier mee over weet, hoor je dit van mij!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sjaan1962,

Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega van de telefonische klantenservice. Zij heeft de vergoeding voor je aangevraagd en deze wordt zo snel mogelijk voor je goedgekeurd. Ik hoop dat je zo naar tevredenheid bent geholpen :)

Groetjes,
Angela

Reageer