.

Vraag

Waarom is internetbundel niet meteen actief voor prepaid?

  • 17 February 2023
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Ik heb een 1Gb per maand internet bundel op een andere sim. Die verbruik ik bijna nooit.

Als die (bijna) op is koop ik een bundel op mijn simyo prepaid. Het is me nu al 2 keer gebeurd dat mijn beltegoed met 15 cent per Mb opgevreten is, terwijl ik een internetbundel betaald had.

Kan niet duidelijker vermeld worden dat de gekochte bundel niet meteen actief is???

 

Kwaadwillend zou ik dit geldklopperij vinden.

 

Groeten, Wim Nederend.

ps: Het kan te maken hebben dat ik in het buitenland zat (Frankrijk)


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @wimn1961,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is! Ik heb even meegekeken en ik zie dat er internet is verbruikt voordat de internetbundel was aangeschaft. Dit verbruik wordt met een vertraging verwerkt waardoor het kan lijken alsof dit is verbruikt nadat je de internetbundel hebt aangeschaft ook omdat de waarschuwing SMS pas later wordt verstuurd. Zodra je de internetbundel hebt aangeschaft wordt deze meteen actief en zal er geen internet verbruik van je beltegoed worden gehaald tot je internetbundel op is. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jou persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graaf of ik iets kan betekenen in de gemaakte kosten 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer