Skip to main content

.

Vraag

Waarom is het niet mogelijk een etxra interntebundel te kopen als de lopende bijna op is


Forum|alt.badge.img

Bundel bijna op voor einde van de maand.
Met die praktijk wordt je gedwongen ofwel het einde van de maand af te wachten ofwel met veel gefrummel de simkaart van een andere provider in de Mobiladapter tof Mobieltelefoon te frutsen om via die de nieuwe bundel weer te kopen. Of  over de bundel uit te gaan en via het dure buiten bundel tarief dit te doen.
Bovendien krijg je de meldung buiten bundel bij portaal check altijd te laat.

Autoamtisch verlengen werkt ook niet.aangeboden.
 

Ik adviseer Simyp dringend om in die gevallen het onbeperkt lage snelheid tarief toe te passen, tot eind maand van verlopen bundell waarna de automatisch vernieuwing weer ingaat.

Bij andere providers krijg je de lage snelheid fallback automatisch mee.

 

Verder heb ik bij een andere pürovider 12 maanden geldigheid van de bundels.
Dan m ogen die best wat duurder zijn.

Simyo, doe er wat aan.
Een ander kaaertje is zo gekocht.

 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4052 reacties
  • 1 augustus 2023
Harry21 schreef:

Bundel bijna op voor einde van de maand.

Dat is bij sommige inderdaad een probleem. Bij Simyo zijn ruimere bundels aan te raden als je niet buiten de bundel wil gaan.

 

Harry21 schreef:

Bij andere providers krijg je de lage snelheid fallback automatisch mee.

Dit wisselt heel erg per provider. Slechts enkele gaan over naar een lage snelheid. De meeste hebben al dan niet betaald een dataplafond. Simyo is ongeveer uniek in het niet bieden van enige consumentenbescherming.

Harry21 schreef:

Verder heb ik bij een andere pürovider 12 maanden geldigheid van de bundels.

Die provider ken ik niet. Uit nieuwsgierigheid: Welke is dat? Het gaat toch niet over prepaid?

Harry21 schreef:

Simyo, doe er wat aan.

Een ander kaaertje is zo gekocht.

Koop dat andere kaartje maar alvast. Dit soort dingen wordt al jaren gevraagd. Ze doen het niet.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 1 augustus 2023

Hi @Harry21,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je een Prepaid aansluiting hebt. In principe zou je wel gewoon een nieuwe internetbundel moeten kunnen aanschaffen. Wat gaat er hier precies mis? Zou je eventueel een screenshot kunnen sturen van de stap waarbij het niet lukt? :)

Bedankt voor de reacties! @Groentjuh en @abj 

Groetjes,
Roeqajja