.

Beantwoord

Vriendendeal mogelijk met prepaid?

  • 20 January 2015
  • 5 reacties
  • 449 Bekeken

Badge
Ik heb zelf een prepaid-sim van SIMYO en kan een vriend aanbrengen als nieuwe abonnementsklant. Via de SIMYO-vriendendeal krijg je elk €10, nu geen van beiden omdat ik een prepaid-kaart heb? Kan het geregeld worden dat de nieuwe abonnee wel zijn €10 korting krijgt? Anders is het net zo voordelig om naar Hollands Nieuwe te gaan nl. 
icon

Beste antwoord door Ali 21 January 2015, 14:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Pbrgmns,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Het zou jammer zijn dat je overstapt.

Bij prepaid kan je helaas geen Simyo Shop aanmaken voor de Vriendendeal. Dit kan alleen als je abonnement hebt.

De korting kan aan een nieuwe abonnee alleen worden toegekend als die een bestelling heeft geplaatst via een Vriendendeal Shop.

Is er niemand in je omgeving die een Simyo abonnement heeft?
Hoi, ik zit met hetzelfde als hierboven. Zelf heb ik prepaid en zou graag vriendin adviseren ook simonly prepaid te nemen - hebben jullie daar een mooie deal voor?

Zij kwam zelf met de VruenDeal aanzetten en nu voel ik mij een beetje lullig dat ik moet gaan uitleggen dat dat niet voor haar geldt. ZE zit nu bij Tmobile - mooie kans voor een overstap toch?

Hoor graag van jullie!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi alarcon81,

Leuk dat je je vriendin Simyo adviseert 🙂 Dat vinden wij natuurlijk een groot compliment! Bij Prepaid heb je inderdaad geen Vriendendeal Shop. Ze kan voor een Sim Only abonnement via een Vriendendeal Shop van iemand anders bestellen. Op die manier heeft zij ook € 10 korting op haar factuur. Helaas ontvang jij geen extra korting. Wanneer ze Prepaid gaat bestellen, dan gaat dit helaas niet op.

Heb ik je vraag beantwoord?
Bedankt voor de reactie. Jammer dat er voor prepaid geen deals zijn.

Groetjes,

Eva
Reputatie 6
Badge +10
Hoi alarcon81,

Dat is inderdaad heel jammer. Op het starttarief met extra beltegoed is er inderdaad verder geen aanbieding 😞. Misschien komt dit nog in de toekomst!

Groetjes, Tiury

Reageer