Skip to main content

.

 

Beste Simyo,

Ik hoop dat deze e-mail u goed bereikt. Onlangs heb ik mijn simkaart gewijzigd van LebarA naar Simyo. Helaas heb ik mijn oude tegoed van LebarA niet ontvangen op mijn nieuwe Simyo-simkaart.

Kunt u mij alstublieft informeren over het proces en de status van de overdracht van mijn oude tegoed? Ik waardeer uw hulp bij het oplossen van dit probleem.

Met vriendelijke groet,
Ahmed Alzubairi

Beltegoed gaat doorgaans niet over tussen verschillende prepaid providers. Bij Simyo is het mogelijk om het over te laten zetten naar een andere prepaid aansluiting bij Simyo en ik geloof in sommige omstandigheden is het mogelijk om het terug te laten storen.

Het beste lijkt mij om dat aan de klantenservice van Lebara te vragen.


Hoi @axmqpp,

Bedankt voor je bericht. Ik snap dat je hier vragen over hebt, goed dat je hier contact over opneemt. Zoals @Groentjuh heeft uitgelegd is het niet mogelijk om jouw beltegoed van Lebara over te zetten naar Simyo. Ik wil je dus adviseren om contact op te nemen met Lebara om te informeren of ze jouw beltegoed kunnen terugstorten. 

Bedankt @Groentjuh!

Groetjes,
Seren


Reageer