.

Beantwoord

Vertraging bijschrijving beltegoed

  • 29 November 2013
  • 11 reacties
  • 694 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
3 dagen geleden een klacht ingediend en nog niks verder alleen domme opmerkingen.
Ik had mijn beltegoed opgewaardeerd via de website, en toen ging het mis.
Er werd via Ideal wel geld afgeschreven maar ik kreeg er gee beltegoed bij.
Gebeld en ik moest wachten, na uur weer gebeld en toen het advies gekrege om een kopie van de afschrijving te sturen.
Kreeg toed de domme opmerking dat ik alleen maar moest betalen via d website.
Gisteren weer gebelden dan komen ze niet verder dan met de opmerkig is door gezet.
Maar ondertussen zit ik nu al een paar dagen met haast geen beltegoed.
Mijn ticketnr. is 677116

Theo
icon

Beste antwoord door Kim 2 December 2013, 13:15

Bekijk originele reactie

11 reacties

Vanmiddag een mail gehad met de melding dat het tegoed zou worden bijgeschreven met een excuus voor de vertraging.

Theo
Badge +6
Vanmiddag een mail gehad met de melding dat het tegoed zou worden bijgeschreven met een excuus voor de vertraging.

Theo


Hoi TGT,

Allereerst welkom op het forum!
Vervelend dat je te maken hebt gehad met een vertraging van het bijschrijven van je beltegoed.
Dankjewel dat je even laat weten dat het beltegoed inmiddels is bijgewerkt, fijn om te horen! 🙂
Hoe lang duurt het normaal dat je beltegoed wordt bijgeschreven?
ik zit met het probleem dat ik iets moet overmaken met spoed (nu) maar geen tan codes kan ontvangen zolang ik geen beltegoed heb.
Ik vermoed dat simyo mij heeft afgesloten. Mijn beltegoed is door simyo eraf gehaald omdat ik wrs te weinig kosten heb gemaakt. ik heb hier geen weet van gehad en heb lang moeten puzzelen met de ing samen wat nu het probleem kon zijn.
Ik ben gewend van andere providers dat bij opwaardering je vrijwel direct kunt bellen etc. dit duurt wel erg lang. Of moet ik nu andere stappen nemen?
Voor ontvangen van sms of telefoon gesprekken hoef je geen beltegoed te hebben.
Tja.
Mijn telefoon blijkt inderdaad afgesloten omdat ik met mijn prepaid te weinig kosten heb gemaakt. Helaas is het onomkeerbaar. Mijn emailberichten daarover zijn in mijn spam beland en last but not least een nieuw abonnement afsluiten bij simyo met nummerbehoud is ook onmogelijk.

Mijn 10 euro die ik gisteren had gestort omdat ik dacht dat mijn beltegoed op was, ga ik nu achteraan. Simyo geeft aan deze niet te zien in het systeem. Screenshot gestuurd. Hopen dat ik die op zijn minst nog terug ga krijgen.
Ik ben weg hier!
Prepaid word niet afgesloten als er te weinig kosten mee zijn gemaakt. Prepaid word afgesloten als er 6 maanden geen uitgaand verkeer is geregistreerd. Dat de mails van Simyo in je spambox terecht zijn gekomen daar kan Simyo niks aan doen. Dat ligt aan de instellingen van jouw spamfilter.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi iris2,

Welkom op 't forum :)

Jammer dat er iets mis leek te gaan met het beltegoed. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag dat er je via de telefonie en dat het bedrag is vergoed. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

@Ray bedankt voor je hulp.
Voor ontvangen van sms of telefoon gesprekken hoef je geen beltegoed te hebben.
Je hebt zelf wel beltegoed nodig, anders kan je ook niet gebeld worden.
Heel vervelend!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Tim,

Welkom op het Simyo Forum!

Oh! Is dat je ervaring? Want dat hoort niet zo te zijn. Als je beltegoed op is, dan wordt je aansluiting geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Maar binnenkomende oproepen/berichten moeten nog binnenkomen. Wil je dit voor me in de gaten houden?

Groetjes,
Jihane
Ja, dat is uit ervaring. Zorg er nu voor dat er altijd genoeg beltegoed op staat.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi TimR,

Oei, dat hoort niet zo te zijn!

Mocht je hier toch weer tegen aanlopen, dan kun je ons dit laten weten door te bellen naar 1200. Dit nummer kun je gerust bellen, zelfs als je bent geblokkeerd. Wij laten dit dan voor je uitzoeken. Goed?

Groetjes,
Asma

Reageer