Hallo,
Een vraag, onlangs ben ik overgestapt van simyo prepaid naar een simyo sim only abonnement,
Daar heb ik nummerbehoud aangegeven, daarna kreeg ik een mail dat dat niet kon, en direct een mail erachteraan dat het wel kon, dat ze het in ontvangst namen en het gingen regelen.
Binnen 5 werkdagen zou ik bericht krijgen, en die dagen zijn onlangs voorbij, zonder een bericht te hebben ontvangen.. Daarom heb ik nog steeds mijn prepaid kaart in het toestel zitten. Mijn vraag is nu, is het geregeld?
Met vriendelijke groet Linda
Bladzijde 1 / 1
Hoi Wayne,
Begrijp ik goed dat ik mijn (oude) simkaart moet blijven gebruiken? Heb namelijk na het overzetten via mijn simyo wel een nieuwe simkaart ontvangen.
Groeten Linda
Begrijp ik goed dat ik mijn (oude) simkaart moet blijven gebruiken? Heb namelijk na het overzetten via mijn simyo wel een nieuwe simkaart ontvangen.
Groeten Linda
Beste Linda3,
Je kan de nieuwe simkaart die je hebt ontvangen (simkaartnummer eindigt met 7804) retour afzender sturen. De oude simkaart die voorheen prepaid was en nu is omgezet naar een abonnement dien je te gebruiken.
Groetjes,
Arie
Je kan de nieuwe simkaart die je hebt ontvangen (simkaartnummer eindigt met 7804) retour afzender sturen. De oude simkaart die voorheen prepaid was en nu is omgezet naar een abonnement dien je te gebruiken.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.