.

Beantwoord

Afwijzing aanvraag nummerbehoud


Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een tijdje geleden Sim Only abbonement aangevragen, daar vroegen ze je simkaart nummer.
Heb ik het nummer doorgegeven, zonder letters. Krijg ik gister een email dat het nummer niet klopt, terwijl het gewoon overeenkomt met wat er op me simkaart staat..

Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Natascha 31 July 2012, 11:10

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +6
Beste Nicky,

Welkom op het forum!
Je hebt 9 cijfers door gegeven als simkaartnummer. KPN of Hi hebben 8 cijfers als simkaartnummer.
Je kan per privƩ bericht het juiste simkaartnummer naar me versturen zodat er een nieuw verzoek kan worden ingediend voor nummerbehoud.
zou dit ook de reden kunnenĀ zijn dat mijn aanvraag voor een Simyo abonnement is geannuleerd?
Ik kreeg vandaag een kort mailtje van Simyo dat mijn aanvraag was geannuleerd. Er worden verschillende controles uitgevoerd en Ć©Ć©n daarvan is negatief uitgevallen. En nu?Ā Ik zou werkelijk geen enkele reden kunnen bedenken waarom mij een abonnement geweigerd wordt en zonder duidelijke redenen daarvoor op te geven, weet ik nu niet waar ik aan toe ben. Ik vind dit erg vaag allemaal en op deze manier gaat een nieuw abonnement pas een maand later in. :eek:
Badge +2
Beste Karina,

Je mag maximaal vijf aansluitingen op Ć©Ć©n naam/adres hebben. Jij hebt er al vijf op je adres staan. Dit is de reden dat de aanvraag voor het abonnement is afgekeurd.

Groetjes,

Arie
Beste Karina, Je mag maximaal vijf aansluitingen op Ć©Ć©n naam/adres hebben. Jij hebt er al vijf op je adres staan. Dit is de reden dat de aanvraag voor het abonnement is afgekeurd. Groetjes, Arie


Beste Arie,

bedankt voor je reactie. 5 Simyo nummers? Ooit in het verleden heeft mijn familie nummers aangevraagd en gebruikt, deze zijn echter vervallen. Mijn man heeft een nummer die begin december vervalt en ik heb een nummer die overgenomen wordt door Telfort per 3 december. Dan heb ik dus helemaal geen nummer meer bij Simyo. Dus ik begrijp het probleem niet. Het moet bij Simyo toch te zien zijn dat deze nummers niet actief meer zijn?

mvg Karina
Reputatie 2
Badge +1
Hey Karina,

Jouw bestelling is alsnog goedgekeurd door onze financiele afdeling. Je kan deze binnen enkele werkdagen verwachten.
Hey Karina, Jouw bestelling is alsnog goedgekeurd door onze financiele afdeling. Je kan deze binnen enkele werkdagen verwachten.


Beste Wayne,

bedankt voor je reactie en je moeite. Helaas kan ik er nu geen gebruik meer van maken. Mijn aanvraag was geannuleerd en ik kon niet weten dat het vandaag wel goedgekeurd zou worden. Dit was de laatste dag dat ik mijn nummerbehoud nog kon regelen en aangezien ik weg moest om te waken bij mijn stervende oma, heb ik nu voor een andere provider gekozen, waar het wel in Ć©Ć©n keer goedgekeurd wordt. Mijn excuses hiervoor.

mvg Karina
Hallo,

Een vraag, onlangs heb ik nummerbehoud aangegeven, kreeg ik eerst een mail dat het afgekeurd was en daarna een mail dat ze de aanvraag in ontvangst namen en gingen regelen.
Nou zou ik binnen 5 werkdagen bericht krijgen wanneer het geregeld was, die dagen zijn al voorbij zonder dat ik een bericht heb ontvangen..hoe zit dit? Is het nou wel of niet geregeld?
Ik ben trouwens van simyo prepaid naar simyo sim only abonnement gegaan.

Vriendelijke groet Linda
Reputatie 2
Badge +1
Hey Karina,

Indien je het abonnement wenst te annuleren kan je jouw simkaart ongeactiveerd retour sturen.

Excuses voor de vertraging.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Linda3,

Jouw aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen. Je dient de overstap van prepaid naar sim-only als volgt aan te vragen: Log met jouw prepaid aansluiting in op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Nadat je bent ingelogd vind je direct op de overzichtspagina (onder het kopje Tip: Handige diensten) de optie om de overstap van prepaid naar sim only aan te vragen.
ik heb ook de verkeerde simkaartnummer doorgegeven voor nummer behoudĀ 
nu wordt er aan mij gevraagd alsnog het juiste simkaartnr door te geven om nummerboud aan te kunnen vragen.
ik heb nu een tijdelijk nr om te bellen maar dat valt buiten het abonnement.
waardoor ik meer moet betalen.
ik wil nu het abonnement gebruiken definitief met deze nr zonder nummer behoudĀ 
maar nu weet ik niet of het wel binnen de bundels valt of erbuitenĀ 
ik probeer al een paar uur te bellen maar schiet niet op.
Badge +2
Beste serco,

Wij hebben je abonnement bij deze geactiveerd met het door ons toegekende nummer. Je abonnement gaat over een kwartier in. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer