.

Vraag

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

  • 11 August 2023
  • 10 reacties
  • 230 Bekeken

Wat moet ik doen? 

 

Ik gebruik dit nummer niet vaak dus kan zijn dat ik in de afgelopen 6 maanden niet heb gebeld of gebeld ben geweest. 

Ik wil alleen weten of het nummer gedeblokkeerd kan worden of dat ik naar een andere provider moet overstappen? Ik wil ook geen provider waar ik verplicht wordt te bellen of te sms'sen. 


10 reacties

@abj 

Ik heb geen enkele email ontvangen van Simyo. Wat ik kreeg en krijg is reclame waar ik niet om heb gevraagd. 

Hoe kan ik zien of inderdaad mijn nummer is opgeheven. Mijn laatste telefoongesprek was van 8 maart en dat is volgens mij nog geen 6 maanden dus klopt niet wat hierboven staat. 

@Tando 

Staat er nog voldoende beltegoed op je aansluiting om een gesprek te starten? Indien nee, dan wordt je simkaart ook geblokkeerd tot je weer opwaardeerd. 

@abj

Ik heb geen enkele email ontvangen van Simyo. Wat ik kreeg en krijg is reclame waar ik niet om heb gevraagd. 

Hoe kan ik zien of inderdaad mijn nummer is opgeheven. Mijn laatste telefoongesprek was van 8 maart en dat is volgens mij nog geen 6 maanden dus klopt niet wat hierboven staat. 

Dat kun je overigens gewoon uitzetten in je MijnSimyo. 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

@abj

Ik heb geen enkele email ontvangen van Simyo. Wat ik kreeg en krijg is reclame waar ik niet om heb gevraagd. 

Hoe kan ik zien of inderdaad mijn nummer is opgeheven. Mijn laatste telefoongesprek was van 8 maart en dat is volgens mij nog geen 6 maanden dus klopt niet wat hierboven staat. 

Dat kun je overigens gewoon uitzetten in je MijnSimyo. 

 

 

@Ray , ik kan deze instellingen in mijn Mijn Simyo nergens vinden, kun je mij de weg wijzen?

@Kaas Berrie hoi :) 

Ik kan je zeker de weg wijzen.

Ga op je MijnSimyo pagina naar Gegevens en onderaan de pagina staat Privacy.

Daar staat berichten van Simyo.

De tekst daaronder is één lange URL. Klik daarop en je ziet wat ik deelde met dat plaatje.

 

Hoop dat het zo lukt 👍🏻

Reputatie 4
Badge +2

@Kaas Berrie hoi :) 

Ik kan je zeker de weg wijzen.

Ga op je MijnSimyo pagina naar Gegevens en onderaan de pagina staat Privacy.

Daar staat berichten van Simyo.

De tekst daaronder is één lange URL. Klik daarop en je ziet wat ik deelde met dat plaatje.

 

Hoop dat het zo lukt 👍🏻

@Ray , gevonden, dank! Is wel een beetje verstopt om eerlijk te zijn. Alles stond overig (standaard?) aan. Maar goed, zet je, of staan alle opties 'aan' dan kunnen je de mededelingen van Simyo nooit meer ontgaan.

Hoi @Kaas Berrie 

Via de mijn Simyo app kun je het ook terugvinden. Instellingen, persoonlijke gegevens, privacy.

Reputatie 3
Badge +2

Bij mij staat alles uit en ontvang gewoon bericht na 5,5 maand. Waarschijnlijk de mail in je spam beland.

Bij mij staat alles uit en ontvang gewoon bericht na 5,5 maand. Waarschijnlijk de mail in je spam beland.

Dat bericht valt daar ook niet onder.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Tando,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Zelfs als je alle berichten van Simyo hebt uitgeschakeld, zou je nog steeds de herinneringsmails moeten ontvangen indien je Prepaid simkaart bijna verloopt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag voor je na of je Prepaid-aansluiting nog actief is :).

Super bedankt voor alle hulp! Dit wordt enorm gewaardeerd. @abj, @Ray, @Friesian en @RobbyTown 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer