.

Beantwoord

Als ik met mijn prepaid stop om over te stappen naar abonnement, krijg ik dan mijn tegoed wat er nog op staat terug?

  • 23 June 2017
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

Hallo.

Als ik met mijn prepaid stop,want ik wil een abbonement nemen,krijg ik dan mijn tegoed wat er nog op staat terrug?

Groet Ad
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 June 2017, 08:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

Jazeker, het restant prepaid wordt factuurmatig verrekend, en omdat je al simyo klant bent betaal je geen overstapkosten.

☆ Klik hier voor alle info ☆

Groet,
Friesian.
Reputatie 7
Badge +7
Ja, en aangezien je met een prepaid meer beltegoed krijgt dan je betaalt scheelt het je rond de 20 euro als je via prepaid abonnee wordt.

Is een bespaar tip voor mensen die klant worden.
Badge +7
Hoi Adrie1948,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je wilt overstappen naar Sim Only! Als je overstapt naar Simyo Sim Only, wordt je beltegoed in mindering gebracht op je eerste factuur of facturen. Meer informatie kun je vinden in de link die Friesian je heeft gegeven.

Je kunt deze overstap heel eenvoudig regelen op Mijn Simyo. Zodra je ingelogd bent, druk je op de knop 'Stap over naar Sim Only' in je overzichtsscherm. Als je alle stappen goed uitvoert, ontvang je per mail een bevestiging. Je Prepaid wordt de volgende werkdag omgezet in een abonnement.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Friesian en wimj12, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂
Bij mij is de laatste faktuur inderdaad van het restant-prepaid afgeschreven, maar helaas ook geincasseerd. Is in behandeling bij Simyo, dus Ik hoop dat het opgelost wordt, maar let er op dat je niet dubbel betaalt!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Henksc,

Normaal gesproken is dit een automatisch proces. Erg gek dat het bij jou niet helemaal goed is gegaan. Het is altijd goed om even zelf te controleren of het verrekenen van je tegoed wel goed gaat.

Ik heb het even voor je uitgezocht en zie dat mijn collega's van de financiële afdeling de verrekening zullen verwerken. Wacht het dus gerust af. :$

Groetjes,
Asma

Reageer