Skip to main content

.

Beantwoord

Prepaid Simkaart kwijt. Mogelijk beltegoed overzetten naar ander prepaid nummer?

• 18 maart 2025
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Ik heb voor mijn kinderen 2 prepaid simkaarten, echter is een van die simkaarten kwijtgeraakt.
Nu gebruikte ik die simkaart die we kwijtgeraakt zijn toch al niet zo vaak en hij drijgt nu te vervallen ivm te weinig gebruik.

Is het mogelijk het beltegoed wat er nog op staat over te zetten naar de andere prepaid simkaart en hem daarna gewoon te laten vervallen?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@wolf_o,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Het is zeker mogelijk om het beltegoed van je Prepaid over te laten zetten naar een andere Prepaid nummer. Ik zou eventueel ook een nieuwe simkaart naar jullie op kunnen sturen als je dit zou willen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de persoonlijke gegevens? Ik help je hier dan graag mee verder.

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2560 reacties
  • antwoord
  • 18 maart 2025

Hi ​@wolf_o,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Het is zeker mogelijk om het beltegoed van je Prepaid over te laten zetten naar een andere Prepaid nummer. Ik zou eventueel ook een nieuwe simkaart naar jullie op kunnen sturen als je dit zou willen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de persoonlijke gegevens? Ik help je hier dan graag mee verder.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer