.

Beantwoord

Prepaid simkaart is verlopen. Ben ik nog op tijd om dit nummer te behouden?

  • 20 October 2015
  • 5 reacties
  • 2160 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties
mijn dochter heeft een prepaid kaart die verlopen is, hoe los ik dit op.

ze gebruikt hem sporadisch en toen ze de mail kreeg, was ook nog is haar toestel kapot.

is dit nog te activeren, er staat nog 3,36 euro op de kaart.
icon

Beste antwoord door Angela 21 October 2015, 13:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rdw,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, dat is niet handig. Ook nog eens een defecte telefoon. Dat maakt het allemaal nog vervelender voor haar.

Ik heb het nagekeken en zie dat er nog tijd is. Er moet vandaag wel gebeld worden of een sms'je verstuurd worden met haar simkaart. Het is nummer blijft dan gewoon actief. Mocht haar telefoon nog kapot zijn, plaats de simkaart dan even in een andere telefoon om dit te doen. Zo zal haar nummer en beltegoed niet vervallen. Laat je weten of het gelukt is?

Ik zie dat er ondertussen ook een nieuw prepaid pakket besteld is met een nieuw nummer. Was dit ter vervanging van het nummer van jouw dochter? Of is dit gewoon een hele nieuwe bestelling?

Groetjes,
Angela
Hoi Angela, dit weekend komt ze pas weer thuis, dan kan ik er naar kijken helaas.

ja de nieuwe heb ik voor de zekerheid voor haar besteld als vervanging.
het mailtje wat we kregen klonk wel erg definitief.
Reputatie 7
Badge +10
Dat is normaal gesproken ook definitief Rdw. Het nummer van jouw dochter is alleen nog niet geblokkeerd. Je hebt dus nog wat speling. Probeer van het weekend even te bellen met de simkaart. Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Ja ga ik doen, de nieuwe is inmiddels binnen, dus dan heeft ze er 2 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Mazzelaar is ze dan 😉 Fijn dat je mij op de hoogte wilt houden. Voor nu wens ik je een fijne dag verder!

Groetjes,
Angela

Reageer