.

Beantwoord

PrePaid naar Sim Only + nummerwijziging

  • 22 November 2013
  • 4 reacties
  • 703 Bekeken

Badge +1
Hoi,

ik heb de volgende situatie: beschik over een Prepaidnummer van Simyo waar ik nauwelijks gebruik van maak. Mijn werkgever gaat overstappen van 'bereikbaarheid voor het personeel regelen' naar 'een persoonlijke vergoeding betalen en werknemers zelf hun bereikbaarheid laten regelen'. Ik heb al een bestaand zakelijk 06-nummer bij een andere provider (wat door werkgever is geregeld).

Kan ik nu mijn bestaande prepaid omzetten naar sim only PLUS het 06-nummer wat daaraan gekoppel is laten vervallen en vervangen door mijn bestaande 06-nummer (van de andere provider).
Of...gewoon een geheel nieuwe aanvraag doen voor een Sim only met nummerbehoud?

Ben benieuwd naar het advies....en hoe dat dan te regelen. 

Groet
icon

Beste antwoord door Kim 25 November 2013, 23:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik denk dat het makkelijkst is om je oude prepaid te laten vervallen, en een sim only aanvraagt met nummer behoud.
Dus naar de website en sim only aanvragen met nummerbehoud.
Je perpaid vervalt na een inactiviteit van 6 maanden.
Badge +1
Ik denk dat het makkelijkst is om je oude prepaid te laten vervallen, en een sim only aanvraagt met nummer behoud.
Dus naar de website en sim only aanvragen met nummerbehoud.
Je perpaid vervalt na een inactiviteit van 6 maanden.


hm ja, dat vermoedde ik dus al. Nou dan is het een kwestie van beltegoed opmaken en de kaart niet meer gebruiken dus :P

Bedankt voor de hulp hoor!
Reputatie 3
Badge +9
Je kunt ook je prepaid tegoed meenemen naar een abonnement maar dan zit je daarna met het nummer. Dus ja gewoon opmaken :)
Graag gedaan.
Badge +6
Hoi,

ik heb de volgende situatie: beschik over een Prepaidnummer van Simyo waar ik nauwelijks gebruik van maak. Mijn werkgever gaat overstappen van 'bereikbaarheid voor het personeel regelen' naar 'een persoonlijke vergoeding betalen en werknemers zelf hun bereikbaarheid laten regelen'. Ik heb al een bestaand zakelijk 06-nummer bij een andere provider (wat door werkgever is geregeld).

Kan ik nu mijn bestaande prepaid omzetten naar sim only PLUS het 06-nummer wat daaraan gekoppel is laten vervallen en vervangen door mijn bestaande 06-nummer (van de andere provider).
Of...gewoon een geheel nieuwe aanvraag doen voor een Sim only met nummerbehoud?

Ben benieuwd naar het advies....en hoe dat dan te regelen. 

Groet


hm ja, dat vermoedde ik dus al. Nou dan is het een kwestie van beltegoed opmaken en de kaart niet meer gebruiken dus :P

Bedankt voor de hulp hoor!


Hoi erkael,

Ik heb nog een ander idee 🙂. Het is namelijk mogelijk om eerst je prepaid om te zetten naar een Sim Only, vervolgens kan je op deze Sim Only alsnog een ander nummer overzetten, dat is geen enkel probleem.

Wanneer je prepaid omgezet is naar een Sim Only, vind je namelijk via Mijn Simyo >> Mijn instellingen & simkaart de mogelijk "nummerbehoud aanvragen".

Dus wie weet is dat ook nog het overwegen waard 😉.

@Martijn®, dankjewel voor het meedenken!

Reageer