-
-
Startend Simyaan
-
0 reacties
Wij hebben heel bewust bij Simyo een prepaid pakket genomen voor onze zoon om te bellen en te smsen. Een paar weken geleden kreeg hij van een familielid een smartphone. Wij waren in de veronderstellng dat hij niet kon internetten. Dat hij vrij snel door zijn beltegoed zou zijn was door ons verwacht. Maar niet dat hij een negatief tegoed van 25 kon opbouwen mét internetten! Informatie van de levering erbij gepakt, daarin staat "Via Mijn Simyo kun je internet op je mobiel
activeren". Er staat niet dat dit aan staat en gedeactiveerd moet worden. Het is prima dat jullie adverteren met het de slogan dat je bij Simyo je gesprek kunt
afronden. Maar nergens kan ik vinden hoeveel dat negatief saldo dat kan worden. Mijn vraag is; wanneer krijgt mijn zoon een melding dat zijn tegoed op is en hoe groot kan dat negatief saldo worden? En ik wil graag het tegoed wat met internetten verbruikt is gemaakt terug ontvangen aangezien het deactiveren niet in uw beschrijving staat!
Dit zijn in onze ogen misleidende zaken die uw bedrijf wel meer omzet leveren, maar zeker geen tevreden klanten opleveren.