.

Beantwoord

Prepaid en toch een negatief beltegoed van €25!

  • 5 October 2012
  • 1 reactie
  • 384 Bekeken

Wij hebben heel bewust bij Simyo een prepaid pakket genomen voor onze zoon om te bellen en te smsen. Een paar weken geleden kreeg hij van een familielid een smartphone.  Wij waren in de veronderstellng dat hij niet kon internetten. Dat hij vrij snel door zijn beltegoed zou zijn was door ons verwacht. Maar niet dat hij een negatief tegoed van € 25 kon opbouwen mét internetten! Informatie van de levering erbij gepakt, daarin staat "Via Mijn Simyo kun je internet op je mobiel activeren". Er staat niet dat dit aan staat en gedeactiveerd moet worden. Het is prima dat jullie adverteren met het de slogan dat je bij Simyo je gesprek kunt afronden. Maar nergens kan ik vinden hoeveel dat negatief saldo dat kan worden. Mijn vraag is; wanneer krijgt mijn zoon een melding dat zijn tegoed op is en hoe groot kan dat negatief saldo worden? En ik wil graag het tegoed wat met internetten verbruikt is gemaakt terug ontvangen aangezien het deactiveren niet in uw beschrijving staat!
Dit zijn in onze ogen misleidende zaken die uw bedrijf wel meer omzet leveren, maar zeker geen tevreden klanten opleveren.
icon

Beste antwoord door Alex 8 October 2012, 16:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mvoeffel,

Ik heb begrijp dat het een vervelende situatie is. We geven echter in de voorwaarden aan dat de mogelijkheid tot een negatief beltegoed saldo mogelijk is. Wanneer je gebruik maakt van internet zonder dat je een data bundel hebt of wanneer je meer internet dan je databundel toe laat, kunnen de kosten hoog op lopen. Wanneer ons systeem registreert dat je beltegoed onder de 2 euro is gekomen, zal je een sms bericht ontvangen.

Groetjes,

Alex

Reageer