Skip to main content
antwoord

Prepaid een paar dagen verlopen. Kan dit hersteld worden?

• November 6, 2025
  • 6 reacties
  • 33 Bekeken

Goedemorgen,
Ik was te nalatig met het op tijd bellen vanaf mijn prepaid. Dus ik dacht, oke nu moet ik nieuw tegoed kopen. Eigen schuld. Helaas is mijn account weg en kan ik dus niks meer.
Is dit op één of andere manier nog te herstellen?
Alvast bedankt!

Beste antwoord door Tessanne

​Hoi @MaVaMa,

Welkom op het Simyo forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

Om je maar meteen gerust te stellen: je opzegging hebben we vandaag meteen teruggedraaid.  Heel goed dat je meteen contact hebt opgenomen, wij kunnen de prepaid nog ongeveer een maand na verloop terughalen in het ergste geval. Dus je zat gelukkig nog binnen die termijn. :) 

Je zou nu als het goed is weer gebruik kunnen maken van de prepaid kaart en je Mijn Simyo account. Je kan voor de zekerheid even de telefoon waar het kaartje in zit opnieuw opstarten. Mocht je nog vragen hebben, let me know! 

Groetjes, 

Tessanne 

Bedankt voor het meedenken ​@JanD !

6 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • November 6, 2025

Beste ​@MaVaMa zie onderstaande link voor aanvullende info:

https://www.simyo.nl/klantenservice/simkaart/prepaid-simkaart-verlopen

Succes.

• auteur
  • Beginner
  • November 6, 2025

Dankjewel ​@JanD , dat had ik inderdaad al gelezen. Elders op het forum meldden zich zo af en toe medewerkers van simyo die eventueel iets zouden kunnen nakijken/herstellen. Daar was mijn hoop een beetje op gevestigd.

JanD
  • Forum Expert
  • November 6, 2025

Beste ​@MaVaMa wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • November 6, 2025

​Hoi @MaVaMa,

Welkom op het Simyo forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

Om je maar meteen gerust te stellen: je opzegging hebben we vandaag meteen teruggedraaid.  Heel goed dat je meteen contact hebt opgenomen, wij kunnen de prepaid nog ongeveer een maand na verloop terughalen in het ergste geval. Dus je zat gelukkig nog binnen die termijn. :) 

Je zou nu als het goed is weer gebruik kunnen maken van de prepaid kaart en je Mijn Simyo account. Je kan voor de zekerheid even de telefoon waar het kaartje in zit opnieuw opstarten. Mocht je nog vragen hebben, let me know! 

Groetjes, 

Tessanne 

Bedankt voor het meedenken ​@JanD !

• auteur
  • Beginner
  • November 6, 2025

Oh wauw, ​@Tessanne dankjewel voor deze snelle oplossing!!!
Fijne dag!

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 6, 2025

Hoi ​@MaVaMa

Graag gedaan! Jij ook een fijne dag verder! :) 

Groetjes, 

Tessanne