.

Beantwoord

prepaid bundel mobiel internet, alleen vanaf de eerste van de maand?

  • 21 July 2014
  • 2 reacties
  • 579 Bekeken

Badge
Hoi,

ik ga volgende week op vakantie en wil dan mobiel internet hebben. Daar wil ik eenmalig een bundel voor 7 euro voor kopen. Maar stel dat ik deze op de 27e laat ingaan, loopt de bundel dan van de 27e tot de 27e? Of loopt  'ie dan tot het einde van de maand en moet ik er dan meteen nog een maand achteraan nemen?

gr,

Merel
icon

Beste antwoord door Scotsman 21 July 2014, 11:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een dagbundel is 24 uur lang geldig en een maandbundel is gedurende 30 dagen geldig. De bundel wordt actief zodra je hem aanzet.
Hou er overigens wel rekening mee dat deze bundels alleen binnen Nederland gelden. Alleen met een sim-only abonnement kan je in het buitenland internet gebruiken.

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi BijnaGeenVerbruik, leuk om je op het Simyo forum te zien! :)

Wat lekker dat je op vakantie gaat zeg! Een Prepaid maand bundel is inderdaad 30 dagen geldig. Tijdens het bestelproces van je prepaid internetbundel kun je ook meteen aangeven of je de bundel automatisch wil laten verlengen 🙂

Weet je al hoeveel MB's je gaat nemen?

@Scotsman, bedankt voor het antwoord!

Reageer