Skip to main content
Beantwoord

Prepaid beltegoed overzetten, hoe regel ik dit?

  • 5 April 2023
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo,

Mijn dochter stapt over van prepaid naar een abonnement bij een andere aanbieder. Haar broer is echter ook een Simyo prepaid klant en blijft dat ook. Mijn dochter heeft nog een klein prepaid beltegoed staan. Hoe kan ik regelen dat dit resterende beltegoed overgezet wordt naar de simkaart van haar broer? 

 

Vriendelijke groet

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

De eerst stap daartoe heb je nu gedaan. Door hier te posten zal een moderator (= Simyo medewerker) vragen om hem/haar een privébericht te sturen met de mobiele nummers waar het om gaat en enkele persoonsgegevens ter validatie. Hij/Zij gaat het daarna in orde maken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @EmKaa,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik help je hier graag mee verder.

Als je mij een privébericht kunt sturen met de desbetreffende 06-nummers en persoonlijke gegevens, dan zorg ik ervoor dat het beltegoed overgezet kan worden naar de simkaart van je zoon :).

Bedankt voor je reactie @Groentjuh! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Mijn dochter stapt over van prepaid naar een abonnement bij een andere aanbieder. Haar vader is echter ook een Simyo prepaid klant en blijft dat ook. Mijn dochter heeft nog een prepaid beltegoed staan. Hoe kan ik regelen dat dit resterende beltegoed overgezet wordt naar de simkaart van haar broer? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Inge123,

Bedankt voor je bericht. 

Je kunt mij een privébericht sturen met beide 06-nummers en persoonlijke gegevens. Ik help je hier dan graag mee verder! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer