.

Beantwoord

Overstappen prepaid --> abonnement

  • 27 December 2012
  • 6 reacties
  • 336 Bekeken

Ik heb momenteel een prepaid kaart en wil overstappen naar een abonnement.

Wanneer ik aanklik aanvragen abonnement in selfservice krijg ik als reactie dat ik eerst nummerbehoud moet aanvinken.
Wanneer ik dan naar nummerbehoud ga staat daar dat er al eerder nummerbehoud is aangevraagd en kan ik het dus niet aanvinken maar dan moet ik weer eerst contact opnemen met porteringen of zo?

Hoe vraag ik nu eenvoudig een abonnement aan op mijn huidige simyo nummer zonder verzeilt te raken in allerlei constructies waardoor ik weer een nieuwe simkaart toegestuurd krijg?


m.vr.gr.
Frank
icon

Beste antwoord door Natascha 28 December 2012, 11:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Hoi Doesburg,

Welkom op het forum!
Op de overzichts pagina van je persoonlijke pagina vindt je een link 'Overstappen naar simonly'. Wanneer je op die link klikt kan je overstappen naar een abonnement.
Hoi Doesburg,

Welkom op het forum!
Op de overzichts pagina van je persoonlijke pagina vindt je een link 'Overstappen naar simonly'. Wanneer je op die link klikt kan je overstappen naar een abonnement.


Ja, zover was ik al maar helaas krijg ik, zodra ik daar op klik, te lezen dat eerst nummerbehoud moet worden afgerond. En als ik dan op nummerbehoud klik.... staat daar weer dat er al eerder nummerbehoud is aangevraagd. Dus wat nu.
Badge
Hoi Doesburg,

Excuses hiervoor, ik heb het zojuist laten corrigeren. Als je opnieuw inlogt op de persoonlijke pagina moet je zonder problemen kunnen overstappen.
Hallo Simyo team,

2 jan. online aangevraagd voor een simyo only abonnement. Kunt u aangeven wanneer wordt dit geactiveerd ? Zodra dit gebeurt, ben ik nog te bereiken tijdens omzetting van prepaid naar abonnement?

m.vr.gr.,
Grace
Dag Simyo team,

vandag mijn activatie code ontvangen 😮
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mgrace,

Bedankt voor jouw terugkoppeling! Goed om te horen dat je de activatiecode hebt ontvangen.

Reageer