Skip to main content

.

Vraag

Overstap naar Prepaid lukt niet, wat nu?


Forum|alt.badge.img

Dit mocht ik van de helpdesk niet invullen. Men noemde als reden dat het gaat om een omzetting van abonnement naar prepaid. En dat terwijl al vele jaren een heel tevreden klant ben bij Simyo. Ik begrijp dat niet. Je blijft immers klant en past een wijziging toe. Kennelijk wordt je als klant afgemeld en ga je een totaal nieuwe verbinding aan met Simyo. Wellicht heeft iemand een verhelderend antwoord.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+6
  • Consultant
  • 780 reacties
  • 8 maart 2025

Beste ​@Cees van Dongen wat mocht je van de helpdesk van Simyo niet invullen???

 


Forum|alt.badge.img

Bij de overstap van mijn Simyo abonnement naar Simyo prepaid mocht ik NIET invullen dat ik al klant van Simyo ben. Zou graag een verhelderend antwoord van Simyo hebben.


JanD
Forum|alt.badge.img+6
  • Consultant
  • 780 reacties
  • 9 maart 2025

Beste ​@Cees van Dongen wacht s.v.p. de reactie van een moderator hier morgen af of je kunt tot 17u00 vandaag WhatsAppen met Simyo.

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2560 reacties
  • 10 maart 2025

Hi ​@Cees van Dongen,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Als je wilt overstappen naar Prepaid, dan kun je dit het beste doen door een nieuwe Prepaid met nummerbehoud te bestellen via onze website. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice hierover. Omdat je bent geholpen zal ik dit topic sluiten. 

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja