.

Beantwoord

Opwaarderen met buitenlandse creditcard werkt niet en simkaart is geblokkeerd

  • 1 September 2014
  • 2 reacties
  • 428 Bekeken

Hoi,

ik kan mijn simkaart niet gebruiken, omdat ik geen beltegoed heb en als ik mijn beltegoed wil opwaarderen met mijn visa creditkaart werkt het niet. (het is een creditkaart van mijn duitse bank, omdat ik uit duitsland kom).
Altijd krijg ik volgende info "De betaling is afgebroken, probeer het nog een keer of sprek met de klantenservice".
Ik ben echt niet blij en ik heb echt beltegoed nodig. Verder heb ik op "mijn simyo" gezien, dat mijn simkaart gebkokkerd is, misschien omdat mijn beltegoed -1.06 € is of wta kan het zijn?
Ik zou echt blij zijn als iemand me kan helpen!

Alvast bedankt, Sabine
icon

Beste antwoord door Dries 4 September 2014, 12:09

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik kan je helaas niet helpen, maar wel vertellen dat het gebruik van een buitenlandse creditkaart helaas niet werkt bij Simyo. Ik woon niet in NL en heb ook geen Nederlandse creditcard maar gelukkig wel een Nederlandse bankrekening dus voor mij speelt het probleem niet. De enige oplossing die ik kan bedenken is deze: open een Nederlandse bankrekening, of regel het opwaarderen via een Nederlands familielid of een goede kennis.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi SabineG,

Welkom op het forum :)

Ik verplaats je topic van het Factuur subforum naar het Prepaid subforum. Ik denk dat je topic hier wat beter bij past 🙂 Andere bezoekers kunnen je vraag dan zo wellicht wat makkelijker vinden.

Scotsman heeft je al goed antwoord gegeven. Als je een betaling wil doen, dan moet dat vanaf een Nederlands rekeningnummer. Met een buitenlandse creditcard kun je dus helaas niet je beltegoed opwaarderen. Je kan inderdaad vragen of iemand met een Nederlandse rekeningnummer voor jou wil opwaarderen. De enige andere oplossing is om zelf een Nederlandse bankrekening te openen.

Je simkaart is niet geblokkeerd, je kan namelijk nog wel berichten en gesprekken ontvangen. Pas als je weer opwaardeert kun je zelf weer bellen en sms'en.

Hebben Scotsman en ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer