.

Beantwoord

Nieuwe internetbundel kopen werkt niet

  • 25 November 2013
  • 7 reacties
  • 738 Bekeken

Badge
Er staat dat mijn internetbundel op de 24ste is verlopen maar ik kan geen nieuwe kopen, alleen automatisch verlengen wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Natascha 26 November 2013, 12:55

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Er staat dat mijn internetbundel op de 24ste is verlopen maar ik kan geen nieuwe kopen, alleen automatisch verlengen wat is hier aan de hand?

Hoi Philas,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je bundel is verlopen en niet meer actief is. Kan je het nog een keer proberen om een bundel aan te schaffen. Ik verneem graag van je of het gelukt is.
Ik zit met hetzelfde probleem. Al bijna 24 uur probeer ik het opnieuw maar kan alleen voor automatisch kiezen wat ik niet wil.
Ik heb meer dan 13 euro beltegoed en wil nu opnieuw een maandabb nemen voor internet.

Iedere maand automatisch wil ik niet, want anders had ik wel een gewone abb. gekozen.

Hopelijk wordt dit snel in orde gemaakt want het ondersaande antwoord dat ik **** lees is geen service!
Jouw tekst is niet eens goed gelezen want je schrijft dat het niet kan alleen verlengen.
Hun antwoord is dat je het nog eens moet proberen.
Heel erg vreemd vindt ik het.

Beste Simyo, hoe nu verder want dit schiet niet op en ik heb het wel nodig!
Ik ben al heel wat jaren klant bij jullie....hopelijk nog veel langer!

In afwachting op jullie aanpassing op de website
met vriendelijke groet,

Harold
Badge +8
Ik zit met hetzelfde probleem. Al bijna 24 uur probeer ik het opnieuw maar kan alleen voor automatisch kiezen wat ik niet wil.
Ik heb meer dan 13 euro beltegoed en wil nu opnieuw een maandabb nemen voor internet.

Iedere maand automatisch wil ik niet, want anders had ik wel een gewone abb. gekozen.

Hopelijk wordt dit snel in orde gemaakt want het ondersaande antwoord dat ik **** lees is geen service!
Jouw tekst is niet eens goed gelezen want je schrijft dat het niet kan alleen verlengen.
Hun antwoord is dat je het nog eens moet proberen.
Heel erg vreemd vindt ik het.

Beste Simyo, hoe nu verder want dit schiet niet op en ik heb het wel nodig!
Ik ben al heel wat jaren klant bij jullie....hopelijk nog veel langer!

In afwachting op jullie aanpassing op de website
met vriendelijke groet,

Harold


Hoi Harold Pianoman,

Soms wordt de einddatum van je maandbundel niet goed weergegeven, en loopt je bundel nog een dagje langer dan jij ziet staan. Daarna kun je een nieuwe aanschaffen. Natascha heeft de aansluiting van Philas bekeken en gezien dat dat aan de hand was, en zo een antwoord op de vraag van Philas gegeven, door te vragen het nu nog eens te proberen.
Iedere situatie is een nieuwe, iedere aansluiting een andere, dus laat Philas zelf bepalen of dit goede service is geweest. ;)

Jij bent inmiddels op Twitter te woord gestaan, zie ik. En ik zie ook dat je inmiddels een nieuwe maandbundel hebt kunnen kiezen. Jouw vorige bundel liep gisteren nog, daarom ging het niet. Sorry dat die datum niet goed werd weergegeven. Daar wordt aan gewerkt, om dat op te lossen, zodat die vervelende verwarring er niet meer is.

Groetjes,
Charlene
Badge
Het klopt niet dat se bundel nog werkte maar vandaag stond de optie om een nieuwe maandbundel te kopen er wel weer bij
Badge +6
Hoi Philas,

Fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt! 🙂
Hallo Charlene,

Ik heb inderdaad inmiddels een nieuwe maand databunel kunnen nemen.
Had niet kunnen weten dat het nog 2 dagen doorliep, en dat het op de website een
andere datum weergeeft.
Zoals je aangeeft heel verwarrend inderdaad.

IK zie ook dat het laatst bijgewerkte datum soms ver achter loopt zoals ik vandaag opmerkte: laatst bijgewerkt 30-11-2013 terwijl ik s'avonds 1 december was.
Ik begrijp dat het e.e.a. nog moet worden aangepast, maar een saldo hoort altijd
actueel zijn met enkele uitzondering na.
Dit was altijd wel actueel geweest voordat de nieuwe website er was.

"Ik ben zelf al jaren klant bij jullie en heb met onze freelance netwerk vele collega musici bij jullie een pre pay sim laten nemen, omdat een ab. toen nog niet bestond bij Simyo.

Maar Charlene bedankt voor de uitleg en ik hou er in het vervolg rekening mee dat een saldo niet actueel is...helaas.

Met vriendelijke groet,

Harold
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Charlene,

Ik heb inderdaad inmiddels een nieuwe maand databunel kunnen nemen.
Had niet kunnen weten dat het nog 2 dagen doorliep, en dat het op de website een
andere datum weergeeft.
Zoals je aangeeft heel verwarrend inderdaad.

IK zie ook dat het laatst bijgewerkte datum soms ver achter loopt zoals ik vandaag opmerkte: laatst bijgewerkt 30-11-2013 terwijl ik s'avonds 1 december was.
Ik begrijp dat het e.e.a. nog moet worden aangepast, maar een saldo hoort altijd
actueel zijn met enkele uitzondering na.
Dit was altijd wel actueel geweest voordat de nieuwe website er was.

"Ik ben zelf al jaren klant bij jullie en heb met onze freelance netwerk vele collega musici bij jullie een pre pay sim laten nemen, omdat een ab. toen nog niet bestond bij Simyo.

Maar Charlene bedankt voor de uitleg en ik hou er in het vervolg rekening mee dat een saldo niet actueel is...helaas.

Met vriendelijke groet,

Harold


Hoi Harold pianoman,

Ik heb je thread met Charlene even doorgenomen (ben blij dat je bundelperikelen inmiddels opgelost zijn), en lees nu dat je beltegoed soms niet klopt. Dat hoort niet zo, natuurlijk.

De gegevens van je verbruik worden een aantal keer per dag bijgewerkt, om de paar uur. Wanneer je geen verbruik hebt, dan wordt je verbruik ook niet bijgewerkt. Stel dat je een week je telefoon niet gebruikt, dan is de datum van 'laatst bijgewerkt op' ook van een week geleden.
Zou dit het geval kunnen zijn bij jou?

Als dat niet zo is, en je wél gebruikt maar je beltegoed niet bijgewerkt wordt, dan horen we dat graag z.s.m. want dan geven we dit door aan onze IT'ers.

Reageer