.

Beantwoord

Nieuwe internet bundels niet zichtbaar

  • 9 September 2013
  • 2 reacties
  • 426 Bekeken

Badge
Ik had tot gisteren een maandbundel van 10 euro (200 MB) en een paar weken geleden heb ik een e-mail gehad dat de tarieven veranderd zijn.
Nu wil ik graag een bundel van 4 euro en heb dus het automatisch verlengen van de vorige bundel gisteren stopgezet. Maar ik krijg op Mijn Simyo nog steeds geen mogelijkheid om de nieuwe bundels te selecteren. Ik kan alleen de oude alsnog verlengen.

Hoe kom ik nu aan een goedkopere internet maandbundel?
icon

Beste antwoord door Natascha 10 September 2013, 09:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Het lijkt zich vanzelf opgelost te hebben. Mijn bundel liep in tegenstelling tot wat op Mijn Simyo werd aangegeven tot en met gisteren door. Ik zag dat ik gisteren nog gewoon uit mijn bundel data verbruikte en ik kreeg vannacht om 0:00 uur de mail dat de bundel verlopen was. Ik heb zojuist de nieuwe bundel van 4 euro kunnen activeren.
Badge +6
Het lijkt zich vanzelf opgelost te hebben. Mijn bundel liep in tegenstelling tot wat op Mijn Simyo werd aangegeven tot en met gisteren door. Ik zag dat ik gisteren nog gewoon uit mijn bundel data verbruikte en ik kreeg vannacht om 0:00 uur de mail dat de bundel verlopen was. Ik heb zojuist de nieuwe bundel van 4 euro kunnen activeren.

Hoi Quincy5,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Bedankt voor je terugkoppeling.

Reageer