.

Beantwoord

Nieuw nummer mogelijk bij Prepaid?

  • 25 January 2015
  • 9 reacties
  • 567 Bekeken

Kan ik ook voor nieuw telefoonnummer ontvangen bij het kopen van een pre paid kaart. Ik heb nl een simlock vrij toestel.
icon

Beste antwoord door Ali 26 January 2015, 15:10

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hoi HarmJan42.

Wanneer je geen nummerbehoud toepast dan krijg je uiteraard een nieuw nr toegestuurd, simple as that.🆒
Je krijgt zelfs na betaling van minimaal €5.00 extra gratis beltegoed als bonus, aardig hè. :)

Groet,
Friesian
Reputatie 3
Badge +7
Hoi HarmJan42,

Welkom op het forum.

Als je een bestelling plaatst ontvang je automatisch een (nieuw) telefoonnummer.

Je hebt op dit moment een prepaid aansluiting. Als je een nieuw nummer wenst dan is dat mogelijk. De kosten voor een nieuw nummer zijn € 5,00 en wordt verrekend met je beltegoed.

Je kan in een reactie aangeven of je een nieuw nummer wilt voor je huidige aansluiting ?

@Friesian, bedankt voor het meedenken.
Kan ik ook voor nieuw telefoonnummer ontvangen bij het kopen van een pre paid kaart. Ik heb nl een simlock vrij toestel.


Dank voor jullie reactie. Ik ga nu een e.e.a. aanvragen voor mijn vader! Tnx!
Van mijn kant.......
At youre service.:)

Groet van het paerdjuh. (Ook aan je vader.:))
Friesian.
Reputatie 5
Badge +11
Dank voor jullie reactie. Ik ga nu een e.e.a. aanvragen voor mijn vader! Tnx!

Graag gedaan! We heten je vader van harte welkom bij de club 😃
Ik wil graag een ander nummer.
En ik ga akkoord met de afschrijving van 5 euro

Will
Reputatie 4
Badge +10
Hoi william64, welkom op het Simyo forum :)

Dat is goed. Ik ga een nieuw nummer voor je aanmaken. Je ontvangt je nieuwe nummer via de e-mail. Wanneer je je nieuwe nummer ontvangt, dan gaat deze gelijk in 😉
Zet je wel even je toestel uit en aan? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen.

Laat je weten of alles goed werkt?
Hoi,

Ik wil ook graag een nieuw nummer en dit abonnemment behouden kan dat? Ik ga uiteraard akkoord met de €5.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Linaa,

In dit topic heb je deze vraag ook gesteld. Daar heb ik er op gereageerd.

Reageer