.

Beantwoord

Negatief beltegoed, hoe zit dit?

  • 2 June 2023
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo,

Door een eigen stomme fout heb ik nu ca. 24 euro negatief beltegoed.

Na het ontdekken heb ik 25 euro opgewaardeerd, maar het negatieve verbruik blijft nog steeds staan en mijn beltegoed is nog steeds 25 euro. Ik had verwacht dat het negatieve verbruik zou worden verrekend met het nieuwe beltegoed, maar dit is dus niet zo? Als ik dat had geweten, had ik geen 25 euro opgewaardeerd. Ik wilde eigenlijk mijn prepaid Simyo stopzetten ivm abonnement elders.

 

Groet,
Roger

icon

Beste antwoord door Groentjuh 2 June 2023, 10:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo,

Door een eigen stomme fout heb ik nu ca. 24 euro negatief beltegoed.

Na het ontdekken heb ik 25 euro opgewaardeerd, maar het negatieve verbruik blijft nog steeds staan en mijn beltegoed is nog steeds 25 euro. Ik had verwacht dat het negatieve verbruik zou worden verrekend met het nieuwe beltegoed, maar dit is dus niet zo? Als ik dat had geweten, had ik geen 25 euro opgewaardeerd. Ik wilde eigenlijk mijn prepaid Simyo stopzetten ivm abonnement elders.

 

Groet,
Roger

Beltegoed bij Simyo hoort niet negatief te gaan en wordt als alles goed gaat automatisch gecorrigeerd naar 0 euro. Prepaid is immers een product waarbij je vooraf betaald en niet na verbruik.

Een moderator (= Simyo medewerker) kan eventueel kijken wat er mogelijk is in jouw geval.

Dank je, ik wacht een moderator af.

Gr.

Roger

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Rogerdb,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen. 

Het klopt inderdaad helemaal wat @Groentjuh zegt, bedankt voor je uitleg :)! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik overleg dan graag met of wij je beltegoed in dit geval terug kunnen storten.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer