.

Beantwoord

Kan ik mijn ongebruikte beltegoed gestort krijgen als ik overstap?

  • 7 January 2017
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Badge
Ik heb nog €196,41 aan beltegoed staan. Graag wil ik overstappen naar een andere provider. Kan ik dat bedrag dan ontvangen op mijn ibannr ?
icon

Beste antwoord door Angela 9 January 2017, 16:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ben bang van niet..


Wil je je Simyo telefoonnummer meenemen naar een andere provider? Vraag dan nummerbehoud aan bij de nieuwe provider. Als je telefoonnummer is overgenomen, vervalt je aansluiting bij Simyo. Maak je beltegoed tijdig op, want ook dat komt te vervallen zodra je nummer is overgezet.


https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-prepaid-opzeggen-310?c=122
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nicol1973,

Wat jammer om te zien dat je wilt overstappen naar een andere provider 😞 Dat is natuurlijk nooit leuk om te zien!

In jouw andere topic lees ik dat je ondertussen hebt besloten bij ons te blijven na aanleiding van het antwoord van Raytje. Dit klopt ook helemaal. Zodra je besluit over te stappen, zal dit beltegoed vervallen. Hier kan ik helaas niets aan veranderen, al begrijp ik dat het in jouw situatie nogal veel is. In deze gevallen raden we altijd aan om dit eerst op te maken voordat je besluit over te stappen.

Voorlopig zit je in ieder geval helemaal goed en hoeft je niet op te waarderen 🙂 Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

@Raytje, heel erg bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Angela

Reageer