Skip to main content
antwoord

kosten buiten de bundel door internetgebruik, help!

• May 29, 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb een prepaid abonnement voor de telefoon van mijn zoon bij jullie. Gaat jaren goed. Echter vandaag schrik ik me rot. Om 13.26 krijg ik een bericht dat zijn beltegoed op is en dat hij buiten zijn bundel op het internet gaat. Vervolgens ga ik kijken en zie ik dat dit al via +/- 12.00 vandaag het geval is en dat hij in 1,5 uur tijd voor ongeveer 120 euro buiten zijn bundel op internet heeft gezeten. Wel een heel erg groot bedrag voor zo een kort tijd vind ik persoonlijk en ook nog zonder eerder bericht. Pas toen de schade al was aangericht.

Ik probeer nog in te loggen op de site, dit heeft me enige tijd geduurd omdat de pagina steeds bleef laden om meer inzicht in de situatie te krijgen en contact met jullie te zoeken. Uiteindelijk gelukt, vandaar dit bericht.

Ik zou een tegemoetkoming erg waarderen, aangezien mijn zoontje van 10 dit zelf gedeeltelijk van zijn zakgeld moet betalen.

Met vriendelijke groeten 

Nathalie

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Jax2015,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met onze klantenservice hebt gehad hierover. Fijn om te zien dat je bent geholpen door één van mijn collega's! Ik zal dit topic om deze reden sluiten.

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • June 3, 2025

Hi ​@Jax2015,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met onze klantenservice hebt gehad hierover. Fijn om te zien dat je bent geholpen door één van mijn collega's! Ik zal dit topic om deze reden sluiten.

Groetjes,
Roeqajja