ik zat sinds een paar dagen met een probleem: nadat ik een nieuwe (nano) simkaart had aangevraagd ik kon niet gebeld worden. Ik heb deze simkaart in een andere gsm geprobeerd en het zelfde probleem deed zich voor. Ik krijg pas uren later een notificatie dat ik gebeld ben geweest, of die krijg ik helemaal niet. Zelf mensen bellen was geen probleem.
Ik heb een uur geleden met de klantenservice gebeld en ik weet niet precies wat er gedaan is, maar ik moest een kwartiertje wachten en dan een soft reset van m'n iPhone doen. Als het probleem zich dan nog voor zou doen moest ik opnieuw contact opnemen.
Ik heb de soft reset gedaan en ook m'n netwerkinstellingen gereset, en toen geprobeerd m'n gsm vanaf m'n vaste telefoon te bellen, zelfde probleem. Nu check ik op Mijn Simyo, en zie ik dat m'n simkaart is geblokkeerd? Maar ik krijg wel vier streepjes bereik dus dat is vreemd. Ik zit op dit moment trouwens in Belgi, weet niet of dat meespeelt.
Ik post maar even hier want ik kan nu uberhaupt niet m
eer naar de klantenservice bellen. xD
Bvd, Heleen
EDIT: ik zie dat mijn simkaart weer is geactiveerd, ik heb opnieuw een soft reset gedaan en ik zit nog steeds met het zelfde probleem. Dus: ik kan wel bellen, maar niet gebeld worden. Ik zit in Belgie, en heb wel gewoon vier streepjes bereik. Ook in een andere gsm lost het probleem zich niet op, aan mijn iPhone ligt het dus niet.
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie