Beantwoord
Kan ik van Sim Only naar Prepaid met nummerbehoud?
Is overstappen van Simyo (Sim only) abonnement naar Simyo prepaid met nummer behoud mogelijk?
Beste antwoord door Angela
Hoi Zargun,
Welkom op het Simyo Forum.
Goed dat je dit komt vragen! Het is zeker mogelijk om met nummerbehoud over te stappen naar een Simyo Prepaid.
Via Mijn Simyo kun je een nieuw startpakket voor Simyo Prepaid aanvragen. Bij je bestelling geef je aan dat je jouw telefoonnummer wilt meenemen en vraag je dus nummerbehoud aan. Wij zorgen er dan voor dat jouw nummer zo snel als het mogelijk is overgezet wordt. Je krijgt wel een nieuwe simkaart van ons omdat jouw huidige simkaart niet geschikt is voor een prepaid aansluiting. Gaat dit lukken?
Mocht je toch nog vragen hebben, laat het dan weten. Ik help je graag.
Groetjes,
Angela
Bekijk originele reactieWelkom op het Simyo Forum.
Goed dat je dit komt vragen! Het is zeker mogelijk om met nummerbehoud over te stappen naar een Simyo Prepaid.
Via Mijn Simyo kun je een nieuw startpakket voor Simyo Prepaid aanvragen. Bij je bestelling geef je aan dat je jouw telefoonnummer wilt meenemen en vraag je dus nummerbehoud aan. Wij zorgen er dan voor dat jouw nummer zo snel als het mogelijk is overgezet wordt. Je krijgt wel een nieuwe simkaart van ons omdat jouw huidige simkaart niet geschikt is voor een prepaid aansluiting. Gaat dit lukken?
Mocht je toch nog vragen hebben, laat het dan weten. Ik help je graag.
Groetjes,
Angela
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.