.

Beantwoord

Kan ik teveel opgewaardeerde beltegoed terugkrijgen?

  • 9 July 2018
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Mijn dochter heeft een prepaid kaart en heeft per ongeluk filmpjes zitten kijken zonder Wi-Fi- verbinding. Dit heeft kunnen gebeuren, omdat ze die dag van gsm is gewisseld en het internetten via de provider nog aan had staan. Hierdoor heeft ze een negatief saldo op haar tegoed staan.
Geschrokken door het negatieve bedrag en er vanuit gegaan dat ze niet meer kon bellen, hebben we meteen 40 euro tegoed overgemaakt.
Na een aantal weken is het negatieve saldo verdwenen en staat er een tegoed van 40 euro op de kaart. Dat was niet helemaal de bedoeling.
Is het mogelijk om 30 euro terug te boeken?

Ik had een aantal weken geleden hier een mail over gestuurd, maar heb geen reactie mogen ontvangen.

Mvg,
RuRi
icon

Beste antwoord door Ashweeta 10 July 2018, 11:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi RuRi,

Welkom op het forum!

Ah, vreemd dat je nog geen reactie hebt gekregen op je mail. Ik zie dat je op 19 juni gemaild had. Op 22 juni heeft mijn collega gereageerd op je mail. Heb je in je ongewenste map gekeken? Het kan zijn dat het mailtje daar terecht is gekomen.

Mijn collega had een terugbetaling voor je ingediend om € 30,- terug te storten op je rekening. Dit is nog niet uitgevoerd. Maar maak je geen zorgen, ik zorg ervoor dat je deze week
€ 30,- teruggestort krijgt op je rekening.

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag! En ik hoor het graag van je of je het mailtje gevonden hebt :)

Fijne dag!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer