.

Beantwoord

Kan ik met prepaid mijn gesprekken afmaken?

  • 2 April 2016
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

Badge
Spijtig dat Lowcall ter ziele is. Vond het een zege om niet gebonden te zijn aan een abonnement met een bedrag per maand en gewoon, zoals het hoort, achteraf een rekening te krijgen voor de gemaakte kosten. Speciaal omdat bij Lowcall er een begrenzing opgezet kon worden 'just in case' het fout zou gaan. Voor mij, en ik neem aan, voor velen het ultieme abo.

Jammer ook dat nergens de beweegreden hiervoor gegeven wordt. Het is frustrerend om deze service kwijt te raken zonder te weten waarom. Dus mocht Simyo het nog willen verduidelijken, graag! Is er geen reden dan draai de beslissing maar terug!

Dan de vraag.
Bij ex-Lowcall werd, bij het bereiken van het bellimiet, het gesprek niet afgebroken.
Wat gebeurt er bij deze pre-paid constructie wanneer het beltegoed op is. Kan men het gesprek voortzetten, wordt het gesprek abrupt afgebroken of krijgt men tijdens het gesprek een waarschuwing dat het gesprek afgebroken wordt?
icon

Beste antwoord door Ray 2 April 2016, 21:22

Bekijk originele reactie

6 reacties

Negatief beltegoed
Bij Simyo kun je altijd je gesprek en internetsessie afmaken, zelfs wanneer je beltegoed tijdens het gesprek of internetsessie op raakt. Je wordt dus niet direct afgesloten waardoor het mogelijk is dat je een negatief saldo krijgt. (Let op: Bij intensief internet gebruik kan het gaan om meer dan enkele euro’s). Zuiver je beltegoed dan zo snel mogelijk aan zodat je weer kunt bellen, SMS'en & internetten op je mobiel. We raden je aan om regelmatig je beltegoed te checken via Mijn Simyo en voor je internetverbruik een MB meter App te downloaden.
Badge
Dank voor het antwoord.
Gezien jouw staat van dienst mag ik er van uit gaan dat het antwoord correct is, ondanks dat je klant bent?
Maar als je gewoon 'klant' bent wie zijn dan die 'we' die mij iets aanraden?

Maar als je gewoon 'klant' bent wie zijn dan die "we" die mij iets aanraden?

Raytje en ik (jij trouwens ook) zijn behalve klant - homo sapiens.
Doe eens een gok.
Zou het antwoord niet juist zijn van een ander..van Raytje...van mij draagt de moderator het juiste steentje bij.

De mens die alles weet moet nog geboren worden. Wijsheid begint met het weten dat je niet alles weet.

Dank voor het antwoord.
Gezien jouw staat van dienst mag ik er van uit gaan dat het antwoord correct is, ondanks dat je klant bent?

Het antwoord dat Raytje gaf staat...op
https://www.simyo.nl/prepaid#meer-over-prepaid

Wanneer iemand anders...zou bij een andere auteur jij dus ook dat antwoord hebben kunnen geven, ongeacht staat van dienst...ondanks dat jij of een ander ook klant bent.

Je zou dus ook een behulpzame gebruiker zijn, Drietje.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Drietje,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik kan me voorstellen dat je even moet wennen aan de nieuwe constructie en dat je jouw LowCall aansluiting mist.

Zoals je ziet heb ik het bericht van Raytje gemarkeerd als antwoord. Hij heeft een stukje van onze website afgehaald wat exact het antwoord op jouw vraag verwoord 🙂 Om nog even terug te komen op de reden waarom we gestopt zijn met LowCall.

LowCall werd al een geruime tijd niet meer aangeboden. Dit betekent dat er geen nieuwe LowCall klanten bij kunnen komen. De bestaande klanten die gebruik maakte van deze abonnementsvorm, begonnen steeds meer over te stappen naar Prepaid of Sim Only. Helaas heeft dit ervoor gezorgd dat er nog maar een handje vol LowCall klanten over zijn gebleven. Omdat dit er steeds en steeds minder werden, hebben we besloten om te stoppen met LowCall. Er wordt simpelweg te weinig gebruik gemaakt van deze abonnementsvorm om het nog actief te houden.

Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?

@Raytje & Friesian, bedankt voor jullie hulp in dit topic :)

Groetjes,
Angela
Badge
Ook hier geldt dus dat Simyo eenzijdig mijn Lowcall abonnement heeft beeindigd en mij met een prepaid kaart het bos instuurt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Drietje,

Omdat je hier dezelfde reactie hebt geplaatst als in jouw andere topic, hebben we in dit topic gereageerd.

Groetjes,
Angela

Reageer