.

Beantwoord

Kan ik de naam en geb. datum veranderen als ik van prepaid naar abonnement overstap?

  • 12 January 2015
  • 12 reacties
  • 683 Bekeken

Mijn moeder had een prepaid simkaart, maar zij is helaas vorig jaar overleden. Nu heeft mijn zoon deze simkaart en telefoonummer al een tijdje in gebruik.
Kan ik haar naam en geb.datum veranderen , als we overstappen naar een abonnement ? 
icon

Beste antwoord door Ernst 13 January 2015, 11:43

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi jane38, welkom op het forum van Simyo.

Ik heb dit topic even in het subforum Prepaid gezet. Dan is het wat overzichtelijker voor andere forumgebruikers.

Wanneer je zoon meerderjarig is, kan hij met deze Prepaid overstappen naar Sim Only. Daarvoor zou er eerst rekeningnummer geactiveerd moeten worden. Daarna kan hij een kopie van zijn identiteitsbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Wij passen dan de naam en geboortedatum aan, waarna je zoon via Mijn Simyo kan overstappen naar Sim Only.

Kost even wat moeite, maar we komen er wel ;)

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?
Hallo Ernst,

Mijn zoon is nog niet meerderjarig, hij is pas 12 jaar.
Het abonnement mag dus op mijn naam komen te staan, ik heb ook al een abonnement voor mijn andere zoon en voor mijzelf.
Mijn rekeningnummer en legitimatie zijn dus al bekend.
Hoe kan ik het nu verder op mijn naam aanpassen ?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi jane38,


Dat duurt dus nog een paar jaar ;)

In deze situatie is het mogelijk om de aansluiting op je naam te zetten.

Je kan hiervoor een kopie van je ID mailen naar ons. Wij zullen vervolgens de tenaamstelling en geboortedatum aanpassen naar jouw gegevens.

Vervolgens kan je van prepaid overstappen naar Sim Only via de Overstaplink. Meer informatie over de overstap staat hier.

Is je vraag zo beantwoord?
Beste Ali,

Ik heb vandaag een e-mail met een kopie van mijn paspoort gestuurd.
Krijg ik bericht daarvan als de gegevens zijn aangepast ?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jane38,

Bedankt dat je de e-mail hebt gestuurd 🙂 Ik heb 'm in onze inbox kunnen vinden en doorgezet naar onze financiële afdeling. Zodra de gegevens zijn aangepast, zal ik je een bericht sturen! Ik verwacht dat dit met enkele werkdagen is verwerkt 🙂.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jane38,

De financiële afdeling heeft de gegevens aangepast! Je kunt op Mijn Simyo overstappen naar een Sim Only. Laat je me weten of dit is gelukt? 🙂
Hallo, ik heb ongeveer eenzelfde soort vraag denk ik, ik heb voor mijn dochters een simyo geopend vorig jaar. De een heeft prepaid en de ander een abbonement. Ze staan beide op mijn naam. Moet ik van hen beide een copie sturen van hun id om de abbonementen op hun naam te zetten? En weizigt er dan niets? Ik bedoel, de een heeft dan nog steeds een prepaid en de ander een abbonement? En hoe zet ik dat in een mail?
Mvg Patty
Hoi jane38,

De financiële afdeling heeft de gegevens aangepast! Je kunt op Mijn Simyo overstappen naar een Sim Only. Laat je me weten of dit is gelukt? :)
 

Ik heb hem net via MijnSIMYo omgezet naar een simonly abonnement.
Alleen beetje jammer dat ik nu niet bij mijn voornaam word genoemd, maar naar mijn 3 voorletters ? Kan dit nog aangepast, het staat zo raar ?
Reputatie 6
Badge +10
Hallo, ik heb ongeveer eenzelfde soort vraag denk ik, ik heb voor mijn dochters een simyo geopend vorig jaar. De een heeft prepaid en de ander een abbonement. Ze staan beide op mijn naam. Moet ik van hen beide een copie sturen van hun id om de abbonementen op hun naam te zetten? En weizigt er dan niets? Ik bedoel, de een heeft dan nog steeds een prepaid en de ander een abbonement? En hoe zet ik dat in een mail?
Mvg Patty


Hoi Pretty, leuk om je weer eens terug te zien op het Simyo forum!

Wat leuk dat je beide dochters een Simyo aansluiting hebben. In dit geval kunnen we alleen de gegevens van je dochter met een prepaid aansluiting aanpassen. Het contract van de Sim only is gaande, dus die kunnen we helaas niet meer aanpassen 😞.

Je kunt van je dochter met haar prepaid aansluiting even een kopie van haar identiteitskaart en 06-nummer naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] sturen. Dan passen we de gegevens voor haar aan. Laat je me weten als je ze hebt verstuurd? 😃
Reputatie 6
Badge +10
 

Ik heb hem net via MijnSIMYo omgezet naar een simonly abonnement.
Alleen beetje jammer dat ik nu niet bij mijn voornaam word genoemd, maar naar mijn 3 voorletters ? Kan dit nog aangepast, het staat zo raar ?


Hoi jane38,

Ze hebben de gegevens volgens de regeltjes aangepast voor je. Maar omdat ik begrijp dat dit er een beetje vreemd uit ziet, heb ik je voornaam laten aanpassen. Er staat nu Laurie als je inlogt, dat is goed toch?
 

Ik heb hem net via MijnSIMYo omgezet naar een simonly abonnement.
Alleen beetje jammer dat ik nu niet bij mijn voornaam word genoemd, maar naar mijn 3 voorletters ? Kan dit nog aangepast, het staat zo raar ?


Hoi jane38,

Ze hebben de gegevens volgens de regeltjes aangepast voor je. Maar omdat ik begrijp dat dit er een beetje vreemd uit ziet, heb ik je voornaam laten aanpassen. Er staat nu Laurie als je inlogt, dat is goed toch?


Heel fijn, dank je wel !
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jane38,

Graag gedaan! Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het forum 🙂.

Reageer