Beantwoord
Kan ik de naam en geb. datum veranderen als ik van prepaid naar abonnement overstap?
Mijn moeder had een prepaid simkaart, maar zij is helaas vorig jaar overleden. Nu heeft mijn zoon deze simkaart en telefoonummer al een tijdje in gebruik.
Kan ik haar naam en geb.datum veranderen , als we overstappen naar een abonnement ?
Kan ik haar naam en geb.datum veranderen , als we overstappen naar een abonnement ?
Beste antwoord door Ernst
Hoi jane38, welkom op het forum van Simyo.
Ik heb dit topic even in het subforum Prepaid gezet. Dan is het wat overzichtelijker voor andere forumgebruikers.
Wanneer je zoon meerderjarig is, kan hij met deze Prepaid overstappen naar Sim Only. Daarvoor zou er eerst rekeningnummer geactiveerd moeten worden. Daarna kan hij een kopie van zijn identiteitsbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Wij passen dan de naam en geboortedatum aan, waarna je zoon via Mijn Simyo kan overstappen naar Sim Only.
Kost even wat moeite, maar we komen er wel ;)
Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?
Bekijk originele reactieIk heb dit topic even in het subforum Prepaid gezet. Dan is het wat overzichtelijker voor andere forumgebruikers.
Wanneer je zoon meerderjarig is, kan hij met deze Prepaid overstappen naar Sim Only. Daarvoor zou er eerst rekeningnummer geactiveerd moeten worden. Daarna kan hij een kopie van zijn identiteitsbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].
Wij passen dan de naam en geboortedatum aan, waarna je zoon via Mijn Simyo kan overstappen naar Sim Only.
Kost even wat moeite, maar we komen er wel ;)
Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.