Skip to main content
antwoord

Kan ik 0906/0909 blokkade opheffen?

  • March 17, 2025
  • 10 reacties
  • 146 Bekeken

Goedenavond, ik zou graag de blokkade op de 0906/0909 nummers op willen heffen, en hoorde dat dat via de klantenservice of forum moet. Wie mag ik een privebericht sturen? ;)

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@ServicenummerBellenGraag,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over hebt opgenomen.

Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je hier dan graag mee verder.

Super bedankt voor je hulp ​@JanD! 😊

Groetjes,
Roeqajja

10 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • March 18, 2025

Beste ​@ServicenummerBellenGraag daarvoor kun je via de bekende kanalen contact opnemen met Simyo of hier de reactie van een moderator afwachten.

Zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

 

 


Yes, ik zat al te wachten op een moderator inderdaad :)


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • March 18, 2025

Hi ​@ServicenummerBellenGraag,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over hebt opgenomen.

Je kunt mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je hier dan graag mee verder.

Super bedankt voor je hulp ​@JanD! 😊

Groetjes,
Roeqajja


  • Beginner
  • August 19, 2025

Goedenavond,

Ook ik zou graag naar een 0909 nummer willen bellen. Ik heb een privébericht gestuurd naar ​@Roeqajja.

 

 


JanD
  • Forum Expert
  • August 19, 2025

Beste ​@Ticaya , op ongevraagde privéberichten wordt niet gereageerd.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 20, 2025

Hi ​@Ticaya,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik heb je privébericht ontvangen zie ik en ik help je graag verder hiermee.

Thanks voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja


  • Beginner
  • November 17, 2025

Goedenavond,

Ook ik zou graag naar een 0906/0909  nummer willen bellen. 


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • November 17, 2025

Waarom staat deze optie niet bij instellingen Internet en bellen zodat de klant dit zelf aan of uit kan zetten, uiteraard met de juiste waarschuwing erbij vermeld.


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 17, 2025

Hoi ​@Dorethe,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde! 

Groetjes,
Amy


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 17, 2025

Hoi ​@Ron H,

Bedankt voor je bericht. Goed punt, ik zal dit idee voorleggen bij de juiste afdeling! 

Groetjes,
Amy