.

Beantwoord

Kan geen nieuwe maand bundel aanschaffen

  • 17 September 2013
  • 8 reacties
  • 502 Bekeken

Badge
Goedemorgen , mijn maandbundel is afgelopen, op de website staat ook nog 0 minuten tot einde, maar toch is er geen knop voor het aanschaffen van een nieuwe.
icon

Beste antwoord door Ernst 28 September 2013, 10:45

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
Is deze vraag misschien over het hoofd gezien door de moderators?  
Ik zou graag weer een maandbundel aanschaffen, maar die optie wordt niet op de website getoond.  Terwijl de vorige dus al gisterenavond was afgelopen.
Er staat ook op de website: nog 0 minuten over, geldig tot 16 sept. 23:39.  
Badge
bij deze nog een screenshot ter verduidelijking
Badge
Aanvulling: ik heb vandaag uiteraard het datagebruik tot een minimum beperkt, maar nu zie ik dat dat niet nodig was(?).  Bij mijn verbruik staan deze kb's wel vermeld maar met saldo 0.  Het lijkt erop dat de einddatum van de bundel dus niet goed wordt weergegeven.  Kan dat kloppen?  Overigens had ik zelf ook wel gedacht dat de bundel gisterenavond zou aflopen.  Het is per slot nu 30 dagen sinds de start van de bundel.
Badge
huh? Ik heb vanmorgen inderdaad een nieuwe maandbundel kunnen starten, dat staat ook nu goed bij mijn overzicht, maar nu krijg ik net een sms dat mijn dagbundel is verlopen.  Ik snap er niets meer van..
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ruth_

Het lijkt er inderdaad op dat we dit topic over het hoofd hebben gezien 😞 Sorry...
In dit topic heb ik je hoofdvraag al beantwoord, dus die laat ik nu voor wat het is.

Ik kan werkelijk helemaal niets vinden over een SMS dat je dagbundel verlopen is, maar ik heb dit even neergelegd bij onze IT afdeling.
Het zal na het weekend zijn dat ik antwoord heb, maar ik houd je op de hoogte!
Badge
Bedankt voor je reactie! Inmiddels denk ik dat ik weet wat er mis ging met de sms: in de lijst met SMS berichten zie ik een patroon: na een dag bundel krijg ik bericht dat mijn maand bundel is verlopen en andersom
Reputatie 5
Badge +11
Bedankt voor je reactie! Inmiddels denk ik dat ik weet wat er mis ging met de sms: in de lijst met SMS berichten zie ik een patroon: na een dag bundel krijg ik bericht dat mijn maand bundel is verlopen en andersom

Hee, dat is heel apart... Na het weekend zullen we zien hoe dit opgelost wordt!
Reputatie 5
Badge +11
Bedankt voor je reactie! Inmiddels denk ik dat ik weet wat er mis ging met de sms: in de lijst met SMS berichten zie ik een patroon: na een dag bundel krijg ik bericht dat mijn maand bundel is verlopen en andersom

Hoi ruth_,

Er blijkt bij het versturen van de mails dat je bundel op is inderdaad sprake van verwarring te zijn. In hoeverre een computer verward kan zijn...
Nouja, er wordt uitgezocht wat er verkeerd is gegaan, en als ik te horen/lezen krijg wat het is, dan laat ik het jou ook even weten natuurlijk.

Reageer