Skip to main content
Beantwoord

Kaart geblokkeerd, hoe los ik dit op?

  • 3 June 2024
  • 18 reacties
  • 118 Bekeken

Ik heb geen netwerk en geen internet in het buitenland sinds ik mijn beltegoed heb opgewaardeerd. Ik heb een iPhone XS, alles staat aan in de Simyo app, ik heb de telefoon aan en uit gezet, nieuwe APN access point geprobeerd, handmatig provider selecteren maar geen geluk. In de app zie ik bij status dat mijn kaart is geblokkeerd. Kunnen jullie de simkaart resetten? Dank!

18 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi@Marc Rayn,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist even gekeken op jouw aansluiting en ik zie inderdaad ook dat jouw aansluiting is geblokkeerd. Dit komt doordat je momenteel €0,00 beltegoed hebt. Zodra je weer opwaardeert, kun je gebruik maken van je aansluiting en de internet bundel die je hebt aangeschaft. Laat je mij weten of het is gelukt?

Groetjes,
Seren

Beste Seren , 

 

ik heb een een bundel tot 1 juli door dat ik opgewaardeerd heb.

Ik zie 

 

Het blokkeren lijkt me onterecht als ik opgewaardeerd hebt. Aub deblokkeren

Beste Seren,

mijn kaart is geblokkeerd nadat ik een belbundel heb aangeschaft. Dit kunnen jullie zien op mijn account. Ik ben nu langer als 24uur onbereikbaar. Ik kan niet eens gebeld worden. Dit is onacceptabel. Hoe gaan jullie dit oplossen? Ik ga niet nog eens opwaarderen als dit het gevolg is. Hoor graag spoedig van jullie.

Marc

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Marc Rayn,

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat je inmiddels hebt opgewaardeerd je de simkaart weer actief is. Je kan dus weer gebruik maken van jouw prepaid aansluiting! 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Amy

Ik wil nog steeds weten waarom mijn simkaart geblokkeerd is. Er was geen reden voor. Sterker nog het is gebeurt terwijl ik opgewaarder had en een bundel voor een maand heb aangeschaft. Is me nog nooit eerder gebeurt en ik was hierdoor wel langer als 2 dagen on bereikbaar! Schandalig. Enige uitleg en excuus zou op zijn plaatst zijn. 

Reputatie 7
Badge +9

Bij prepaid worden aansluitingen altijd geblokkeerd als het beltegoed op is. Bundels of niet, dat maakt niet uit! Bij 0 beltegoed wordt al het uitgaande verkeer geblokkeerd!

Ondanks dat je een databundel hebt, kun je zonder beltegoed daar geen gebruik van maken.

Reputatie 7
Badge +6

Ik wil nog steeds weten waarom mijn simkaart geblokkeerd is. Er was geen reden voor. Sterker nog het is gebeurt terwijl ik opgewaarder had en een bundel voor een maand heb aangeschaft. Is me nog nooit eerder gebeurt en ik was hierdoor wel langer als 2 dagen on bereikbaar! Schandalig. Enige uitleg en excuus zou op zijn plaatst zijn. 

Hi @Marc Rayn, ik snap dat je hier graag een antwoord op wilt. Zoals @Groentjuh hierboven al heeft uitgelegd worden prepaid aansluitingen geblokkeerd als het beltegoed op is. Dit is ongeacht of je wel of geen bundel hebt. Hopelijk ben je hiermee geholpen. Thanks @Groentjuh voor je antwoord!

Wat hier beweerd wordt klopt niet.  Ik heb al meerdere keren opgewaardeerd en een bundel gekocht waardoor mijn tegoed op gebruikt is. Mijn simkaart is nooit eerder geblokkeerd als mijn beltegoed op is. Ik kan altijd nog gebeld worden als mijn beltegoed op is. Dit geldt voor alle providers. Het is voor Simyo hele slechte reclame wat jullie hier maken.

Reputatie 7
Badge +6

Wat hier beweerd wordt klopt niet.  Ik heb al meerdere keren opgewaardeerd en een bundel gekocht waardoor mijn tegoed op gebruikt is. Mijn simkaart is nooit eerder geblokkeerd als mijn beltegoed op is. Ik kan altijd nog gebeld worden als mijn beltegoed op is. Dit geldt voor alle providers. Het is voor Simyo hele slechte reclame wat jullie hier maken.

Misschien had ik dit iets duidelijker moeten uitleggen in mijn vorige bericht. Wanneer je beltegoed op is, word je aansluiting enkel uitgaand geblokkeerd. Inkomende telefoontjes/sms'jes krijg je wel altijd binnen. Nogmaals maakt het niet uit of je een bundel hebt of niet. Ik snap dat je dit misschien graag anders had willen zien maar dit zijn wel onze voorwaarden. 

Ik dacht dat ik duidelijk ben geweest. Ik was niet bereikbaar. Geen netwerk. Dat is niet normaal. Als mijn tegoed op is kan ik niet bellen maar ben ik gewoon bereikbaar. Dat is normaal. Ik hoop dat dit nu wel duidelijk is. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Marc Rayn,

Bedankt voor je reactie. Uit je bericht begrijp ik dat je dus niet bereikbaar was toen je geen beltegoed had. Welke foutmelding kreeg men te horen als zij jou wilde bellen? Ondanks dat je geen beltegoed hebt moet je namelijk wel gebeld kunnen worden. 

Ben je inmiddels weer bereikbaar nadat je hebt opgewaardeerd? 

Ik hoor het graag van je. 

Groetjes,
Amy

Ik ben alweer bereikbaar. Ik had geen netwerk en was daardoor niet bereikbaar. Ik weet niet welke melding bellers kregen. Ik kreeg via whatsapp over wifi te horen dat ik niet bereikbaar was.

Reputatie 7
Badge +6

Ik ben alweer bereikbaar. Ik had geen netwerk en was daardoor niet bereikbaar. Ik weet niet welke melding bellers kregen. Ik kreeg via whatsapp over wifi te horen dat ik niet bereikbaar was.

Mocht dit in de toekomst weer gebeuren wil ik je vragen om contact op te nemen met ons via bijvoorbeeld WhatsApp. Wij kunnen dan met je meekijken naar een oplossing. 

Beste, Als je mijn 1e bericht goed leest dan zie dat aan gaf dat ik geen netwerk en geen internet had. Ik heb dit duidelijk aangegeven en er is niks mee gedaan. Men zat in een tunnelvisie dat dit kwam door mijn beltegoed en dat hierdoor allleen uitgaand verkeer geblokkeerd was. Dit was niet het geval. Ik heb weinig vertrouwen dat dit bij herhaling wel goed komt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Marc Rayn,

Bedankt voor je reactie.

Maar het klopt dat je geen netwerk en internetverbinding hebt als je beltegoed op is, dit komt omdat je simkaart dan uitgaand geblokkeerd is. Dat is dus de reden geweest dat je geen netwerk en internetverbinding had en dat is ook waar je topic over ging. Het was niet duidelijk dat het erom ging dat je geen inkomende gesprekken binnen kreeg, dit heb je zelf later pas aangegeven. Mocht je dit in de toekomst weer meemaken dan kun je gerust contact met ons opnemen zodat wij je hiermee verder kunnen helpen.

Groetjes,
Roeqajja

Geen netwerk staat gelijk aan onbereikbaar bij elke provider. Wat is hier niet duidelijk aan? Dat staat in mijn 1ste melding! Jullie kunnen je fout gewoon erkennen. zou je niet misstaan en kunnen we dit topic eindelijk afsluiten. Geen dank.

Reageer