.

Beantwoord

Is VoWiFi ook al beschikbaar voor Simyo Prepaid klanten?



Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Als eerste natuurlijk: bedankt voor het aanstippen hiervan! Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling. Ik leg dit neer bij de technische afdeling en kom hier volgende week op terug. Het kan inderdaad zo zijn dat het een foutje is, maar het zou ook kunnen dat er een verklaring voor is (i.e.: wellicht is die knop nodig om überhaupt te kúnnen verbinden met 4G.) Maar ik kom er dus op terug!

Tot snel!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

We zijn onderling flink bezig geweest! Met de 'Internet op je mobiel'-functie op Mijn Simyo, open je de deuren voor 4G. Je hebt géén mobiele gegevens (internet) nodig voor voLTE, maar wel 4G. Dit wordt vandaag en vrijdag getest hier, en ik plaats vrijdag een definitief antwoord.

Voor nu zal ik voorzichtig zeggen dat het mogelijk is dat die optie aan moest staan voor voLTE.

Tot vrijdag!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Ik heb een sluitend antwoord: Als de optie 'Internet op je mobiel' uit staat op Mijn Simyo, dan kun je geen gebruik maken van voLTE. Kortom: Het is noodzakelijk dat die optie aanstaat, als je gebruik wil maken van voLTE. Dat komt omdat met het aanzetten van die functie op Mijn Simyo, je de deuren opent voor 4G. Het gaat hierbij niet om de noodzaak om een internetverbinding tot stand te brengen, want je mobiele gegevens hoeven dus niet aan te staan als je gebruik wil maken van voLTE.

Ik ga dit meteen aanpassen in de beginpost over Prepaid en voLTE en in het algemene topic over voLTE.

Ik wil jullie erg bedanken voor het aankaarten hiervan! Als er nog andere vragen of opmerkingen zijn, hoor ik dat heel graag!

Groetjes,
Jihane

Reageer