.

Beantwoord

Internetbundel aanschaffen (voor 22:15 vanavond)

  • 2 October 2014
  • 6 reacties
  • 370 Bekeken

Badge +1
Afgelopen maand had ik voor het eerst een maandbundel van 250mb aangeschaft. Over 3 uur verloopt deze, terwijl ik nog 197mb over heb. Ik had geen idee hoeveel ik zou gebruiken.

Ik zou nu graag een maandbundel van 100MB nemen (4 euro, uit mijn hoofd). Ik wil die bundel hebben voor 22:15 vanavond, omdat ik straks naar Leidens Ontzet ga en ik na twaalven wel bereikbaar wil zijn via whatsapp. Maar zolang mijn huidige bundel nog geldig is, kan ik geen nieuwe bundel kopen.

Wie o wie kan mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Ernst 3 October 2014, 14:38

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +1
PS: ik kan wel klikken op automatisch verlengen, maar dan krijg ik weer een 250MB bundel, en die is gewoon veel te groot voor mijn gebruik.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Chantal89, leuk je weer eens te zien op het forum :)

Ik heb je topic met je vraag even verplaatst naar het subforum prepaid. Daar past ie volgens mij perfect tussen.

Wanneer je een maandbundel internet hebt en je hebt Automatisch verlengen aan staan, dan dien je dat eerst uit te zetten. Vervolgens kun je je bundel laten verlopen en daarna kun je een nieuwe bundel aanschaffen.

Ik ben bang dat je je dit te laat hebt gerealiseerd 😞 Hier op het forum zijn we niet 24/7 aanwezig, dus konden we ook niet zó snel reageren...
Als advies wil ik je meegeven om nu alvast Automatisch verlengen uit te zetten en op 3 november een kleinere maandbundel aan te schaffen.
Badge +1
Hallo Ernst.

Ik had me wel gerealiseerd, maar ik kon dan pas een nieuwe bundel aanschaffen als mijn oude was verlopen om 00:00 uur (en toen was ik al in Leiden).
Heb toen gekozen om toch maar automatisch te verlengen, zodat ik bereikbaar bleef. Wel zonde want ik zal het nooit verbruiken, maar ja...

In ieder geval nog bedankt voor de reactie

Chantal
Reputatie 5
Badge +11
Wel zonde want ik zal het nooit verbruiken, maar ja...

Daar zou je natuurlijk wel wat aan kunnen doen 😉
Badge +1
Ik ben nogal praktisch ingesteld: appen, 9292, buienradar. C'est tout. En ik zit meestal op de wifi...

Wat me trouwens wel opvalt: op treinstations doet mijn internetverbinding (via simyo) het altijd heel slecht, meestal werkt het helemaal niet. Waar ligt dat aan?
Reputatie 5
Badge +11
Dat horen we vaker inderdaad. En de reden is eigenlijk heel simpel:
Bij een treinstation komen er heel veel hoogspanningskabels bij elkaar én het zijn vaak grote gebouwen met een staalconstructie.
Probeer bijvoorbeeld op Utrecht CS maar eens een Youtube of Dumpert filmpje te bekijken...

Reageer