.

Beantwoord

internet vreet mn beltegoed op

  • 5 September 2013
  • 1 reactie
  • 605 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik woon in het buitenland en als ik terug ben in NL gebruik in altijd mijn oude nummer bij simyo. Van de zomer voor het eerst internet erbij gedaan voor 10 euro, werkte prima. Ik heb nu 4 dagen internet en mijn beltegoed staat op -25 euro!!!! Wat is dit voor idioot gedoe? Geen enkele begrenser erop? Geen enkele waarschuwing? Als ik dit moet betalen ben ik per direct weg bij Simyo. Ik heb alleen op facebook gezeten en mijn emails gecheckt. Belachelijk! Hoe kan dit ineens?
icon

Beste antwoord door Ernst 6 September 2013, 12:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi claud, welkom op het forum.

Wanneer je data verbruikt als je prepaid internetbundel op is, wordt er het pay-as-you-go tarief gerekend. Dit is €0,10 per 100 kB.
Sinds januari van dit jaar jaar is het voor providers verplicht om een klant op de hoogte te stellen wanneer zijn of haar abonnement databundel verbruikt is. Dit is bij prepaid databundels niet het geval.
Ik heb dit doorgegeven aan de verantwoordelijke hiervoor en dit zal besproken worden. Beloven kan ik helaas niets :(

Simyo krijgt de gegevens uit het mobiele netwerk met een vertraging binnen, waardoor het op enig moment mogelijk is om een negatief beltegoed te hebben. Wanneer er vervolgens relatief snel data gebruikt wordt kan dit helaas oplopen.

Dit neemt niet weg dat deze data wel degelijk verbruikt is.

Reageer