.

Beantwoord

Internet bundel Auto opwaarderen en geen bankrekening ID ontvangen

  • 1 September 2012
  • 5 reacties
  • 502 Bekeken

Beste Helpdesk,

Ik wil graag mijn internet bundel met 1 maand verlengen, maar moet eerst mijn bankrekening activeren.
Helaas komt er geen activatie code in mijn bank afschrift en ben na 3 pogingen maar gestopt.

Kunt u mij helpen ?
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 15:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum PatrickDietz,

Er is op 02-09 een storting van 1 cent gedaan op de door jou opgegeven bankrekening. In de omschrijving van deze storting vind je jouw activatiecode. Als je op jouw persoonlijke pagina naar de optie bankrekeningnummer wijzigen gaat, kan je daar jouw activatiecode invullen om jouw bankrekening definitief te activeren. Hierna kan je automatisch verlengen voor jouw bundel aan zetten.
Zou je even kunnen laten weten of het je gelukt is?
Ook ik wil graag mijn prepaid overzetten naar een abonnement, maar als ik dat wil doen wordt er aangegeven dat ik eerst mijn bankrekening
nog moet activeren, maar ook ik heb nooit een code ontvangen op de aangegeven bankrekening van 0,01 ct.
Wat nu? 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ingrid van Dalen,

Dit komt omdat je op 29/12/10 een activatie code hebt aangevraagd. Deze activatie is nooit gebruikt om te activeren. Je krijgt daarom deze melding. Ik heb het e.e.a. aangepast in het systeem waardoor je nu gewoon kan overstappen. Kun je het nu nog eens proberen en aangeven of het lukt?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Helemaal goed zo! het is nu gelukt.
Dank je wel.
Badge +2
Beste Ingrid van Dalen,

Fijn om te horen dat alles naar behoren werkt. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer