.

Vraag

In de min met prepaid, hoe kan dat?

  • 16 April 2023
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Hi,

ik heb voor mijn dochter een prepaid sim kaart besteld zodat ze online kan zijn op wifi zonder vaste abonnementskosten en zonder schulden te kunnen veroorzaken.

Zij gisteren helemaal blij maar binnen een paar minuten was haar beltegoed op. Dit had ik erop gezet zodat ze mij altijd kan bellen als ze buiten is en er iets is.

Nu is en haar beltegoed op zonder gebeld te hebben en staat ze ook nog eens 28 euro in de min. Hoe is dit mogelijk? Ik heb nu al spijt dat ik een prepaid heb besteld van simyo.


5 reacties

Hallo @Hajar1122 had je wel de internetfuncties van dat toestel uitgeschakeld binnen MijnSimyo of fysiek op het toestel?

Had je binnen de instellingen van de wifi wel ingesteld dat deze niet automatisch naar mobiel internet gaat bij geen of slechte wifi?

Wacht verder op een reactie van een moderator aangaande het negatieve beltegoed, daat weet ik het fijne ook niet van.

 

Nee dit had ik niet ingesteld daar was ik me helaas niet va. bewust. Dit heb ik nu wel meteen gedaan. Dank je wel.

Nee, dit had ik niet ingesteld, daar was ik me helaas niet van bewust. Dit heb ik nu wel meteen gedaan. Dank je wel.

Graag gedaan @Hajar1122 

Reputatie 7
Badge +9

Nu is en haar beltegoed op zonder gebeld te hebben en staat ze ook nog eens 28 euro in de min. Hoe is dit mogelijk? Ik heb nu al spijt dat ik een prepaid heb besteld van simyo.

Bij Simyo kun je de laatste sessie (gesprek/sms etc etc) afmaken voordat de aansluiting geblokkeerd wordt. Als er dan veel wordt gebruikt, zoals internetten zonder databundel, ga je de min in. Simyo vult dat echter ook weer aan totdat je weer op 0 euro staat.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Hajar1122,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt. Ik ben gelijk even met je mee gaan kijken op je aansluiting en je beltegoed is inderdaad opgegaan aan internetverbruik. Ik zie dat je de optie internet nu hebt uitgeschakeld, bedankt voor de tip @JanD 😊! Je kunt nu alleen internetten via wifi. Indien je internet wilt verbruiken in de toekomst, is het voordeliger om een internetbundel aan te schaffen. Dit kun je via Mijn Simyo doen in het Overzicht.

Wat @Groentjuh zegt klopt helemaal! Ik zie dat je beltegoed €16,22 in de min stond en dat dit door ons is bijgevuld. Mocht je je beltegoed opwaarderen, zul je er dus niks van merken dat je in de min stond. Jij ook ontzettend bedankt voor je hulp @Groentjuh 😄!

Hopelijk zijn je vragen hiermee beantwoord.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer