Geacht Forum, voor het actief houden van de simkaart geldt blijkbaar de voorwaarde minimaal een maal paar zes maanden gebruik te maken van de kaart. Hoe wordt “gebruik” dan gedefinieerd? Is bellen op zich voldoende of moet er dan ook daadwerkelijk een bedrag worden afgeschreven van het beltegoed, m.a.w. er moet worden opgenomen aan de gebelde kant? Bij voorbaat dank voor uw reactie. Met vr.gr., Gerardus24
Er moet verbruik in Mijn Simyo verschijnen en dat gebeurd geloof ik niet als je enkel belt, maar er geen daadwerkelijke verbinding gemaakt wordt/er niet wordt opgenomen.
Een van de goedkoopste manieren is simpelweg een SMS versturen. Dat kost 0,10 euro en dan kun je weer ~6 maanden verder. Goedkoper dan dat gaat het niet worden.
Hi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!
Wat
Bedankt voor je hulp
Groetjes,
Roeqajja
Een van de goedkoopste manieren is simpelweg een SMS versturen. Dat kost 0,10 euro en dan kun je weer ~6 maanden verder. Goedkoper dan dat gaat het niet worden.
Telt data verbruik niet? Dan zou je voor 1ct verder moeten kunnen als je het goed aan pakt.
Een van de goedkoopste manieren is simpelweg een SMS versturen. Dat kost 0,10 euro en dan kun je weer ~6 maanden verder. Goedkoper dan dat gaat het niet worden.
Telt data verbruik niet? Dan zou je voor 1ct verder moeten kunnen als je het goed aan pakt.
Nee, internetdata geldt niet
Zeker weten? Ik meen te weten dat een minimale hoeveelheid data ook telt. Zelfs als het zo weinig is dat het gratis is.
Zeker weten? Ik meen te weten dat een minimale hoeveelheid data ook telt. Zelfs als het zo weinig is dat het gratis is.
Zeker, staat bij de presentatie van prepaid op de website van Simyo.
Hi
Bedankt voor jullie reacties.
Zoals ook vermeld in mijn eerdere reactie, is het verbruiken van internet ook voldoende om je Prepaid simkaart actief te houden voor de volgende 6 maanden. Deze informatie wordt ook vermeldt op de Prepaid pagina op onze website bij “belangrijke informatie”.
Groetjes,
Roeqajja
Zoals ook vermeld in mijn eerdere reactie, is het verbruiken van internet ook voldoende om je Prepaid simkaart actief te houden voor de volgende 6 maanden. Deze informatie wordt ook vermeldt op de Prepaid pagina op onze website bij “belangrijke informatie”.
Maar jullie vermelden het niet in de “Voorkom binnen 15 dagen dat je Simyo nummer wordt afgesloten!” email?
Hoi
Bedankt voor je reactie.
In de mail staat niet expliciet vermeld dat internetverbruik ook meetelt. Wel staat er dat het aanschaffen van een internetbundel ook helpt om je aansluiting actief te houden.
Ik zal de feedback om dit duidelijker te vermelden doorzetten naar de juiste afdeling. Bedankt
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.