.

Beantwoord

Hoe kom ik aan extra kosten voor mijn Prepaid aansluiting?

  • 3 May 2024
  • 5 reacties
  • 31 Bekeken

Op 17 april 2024 is door mij voor mobielnummer 06XXXXXXXX een internetbundel voor onbeperkte MB's met lagesnelheid voor € 10,= aangeschaft.

Tot mijn grote verbazing werd er op 20 april 2024 toch een bedrag van € 15,27 voor internetkosten geincasseerd waarbij mijn beltegoed automatisch met € 10,= werd opgewaardeerd omdat het saldo niet toereikend was. Echter op 23 april 2024 werd er toch weer een bedrag van € 0,84 geincasseerd.
Om toch een internetbundel voor onbeperkte MB's met lagesnelheid te kunnen gebruiken heb ik toen op 23 april 2024 wederom een internetbundel voor onbeperkte MB's met lagesnelheid gekocht met als resultaat dat er op 24 april 2024 toch weer kosten voor internet gebruik werden geincasseerd.
Dit alles had tot resultaat dat ik in totaal voor € 30,= aan internetbundels voor onbeperkte MB's met lagesnelheid heb betaald maar evengoed nog een bedrag van in totaal € 26,24 heb moeten bijbetalen, hetgeen toch echt niet de bedoeling was.
Ik zou graag zien dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost en ik internet met lagesnelheid kan gebruiken met onbeperkte Mb's zonder verdere kosten.
 

icon

Beste antwoord door Amy 6 May 2024, 16:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @P.A.Rook,

Bedankt voor je bericht. Dit lijkt me inderdaad erg verwarrend! Ik heb zojuist het 06-nummer in jouw bericht aangepast omdat dit een publiekelijk forum is en het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens te delen, voor je eigen veiligheid 😊.

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie niet dat je op 17 april een internetbundel zou hebben bijgekocht. Ik zie enkel dat er op 17 april beltegoed is opgewaardeerd via de iDEAL methode. Hoe heb je de internetbundel proberen aan te schaffen op 17 april? Je zou hier dan namelijk ook een bevestigingsmail van moeten ontvangen die je ook niet hebt gehad. 

Mocht het om een ander telefoonnummer gaan dan kan je mij dit nummer sturen via een privébericht.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Bedankt voor de aanpassing naar privebericht, het betreft hier mobielnummer 06XXXXXXXX.

Op het verbruiksoverzicht van mijn mobiel is te zien dat op woensdag 17 april om 14:28 een betaling is bijgeschreven voor de aankoop van een bundel met onbeperkte MB's (lage snelheid).
De aankoop van deze bundel is door mij direct daarna via de website gedaan op het juiste bovengenoemde mobiele nummer maar is om één of andere reden in het systeem niet geactiveerd.
Dit zelfde is ook van toepassing op de betaling en aankoop op 23 april waarbij ook geen activatie van de aangekochte bundel heeft plaatsgevonden.

Ik zou graag zien dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost en ik internet met lage snelheid kan gebruiken met onbeperkte Mb's zonder verdere kosten.

Hartelijke groeten
P.A.Rook

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @P.A.Rook,

Bedankt voor je reactie. Je hebt mij geen privébericht gestuurd maar gereageerd in het topic waardoor het 06-nummer weer publiekelijk zichtbaar was. Ik heb dit daarom weer aangepast.

Echter is wat je aangeeft in jouw bericht niet terug te vinden op het genoemde nummer. Er zijn enkel opwaarderingen te zien van het beltegoed omdat dit automatisch wordt aangevuld met €10,00 als het beltegoed onder de €2,00 uitkomt. Dit komt omdat de internetoptie aanstaat maar je geen internetbundel hebt en het internetverbruik daarom van je beltegoed wordt afgeschreven. Heb je destijds een bevestiging ontvangen per e-mail dat je een onbeperkte internetbundel had aangeschaft?

Groetjes,
Amy 

Ik heb beide keren geen bevestiging ontvangen van de aankoop van de bundels (Niet op 17 april en ook niet op 23 april.

Groeten

P.A.Rook

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @P.A.Rook,

Bedankt voor je reactie. Ik ben bang dat je destijds niet op '’bevestigen'’ hebt geklikt voor de aanschaf van de Prepaid internetbundel aangezien dit niet van jouw beltegoed is afgeschreven en je hier ook geen bevestiging over hebt ontvangen. Dit zou je namelijk moeten hebben ontvangen als de aankoop gelukt zou zijn. 

Het spijt me dat ik verder niks voor je kan betekenen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag van je! 

Groetjes,
Amy

Reageer