Op 17 april 2024 is door mij voor mobielnummer 06XXXXXXXX een internetbundel voor onbeperkte MB's met lagesnelheid voor € 10,= aangeschaft.
Tot mijn grote verbazing werd er op 20 april 2024 toch een bedrag van € 15,27 voor internetkosten geincasseerd waarbij mijn beltegoed automatisch met € 10,= werd opgewaardeerd omdat het saldo niet toereikend was. Echter op 23 april 2024 werd er toch weer een bedrag van € 0,84 geincasseerd.
Om toch een internetbundel voor onbeperkte MB's met lagesnelheid te kunnen gebruiken heb ik toen op 23 april 2024 wederom een internetbundel voor onbeperkte MB's met lagesnelheid gekocht met als resultaat dat er op 24 april 2024 toch weer kosten voor internet gebruik werden geincasseerd.
Dit alles had tot resultaat dat ik in totaal voor € 30,= aan internetbundels voor onbeperkte MB's met lagesnelheid heb betaald maar evengoed nog een bedrag van in totaal € 26,24 heb moeten bijbetalen, hetgeen toch echt niet de bedoeling was.
Ik zou graag zien dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost en ik internet met lagesnelheid kan gebruiken met onbeperkte Mb's zonder verdere kosten.
Â