.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn maandbundel internet verlengen voor €7 ipv €10 per maand?

  • 9 May 2015
  • 9 reacties
  • 291 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
zoals jullie mailden is automatisch verlengen van internet stopgezet en zou ik verlengen weer aan kunnen zetten per 29-05-2015 voor abonnementskosten € 7,00.
Echter er verschijnt alleen een bedrag van €10,00 per maand .
Hoe wijzig ik dat in € 7,00
icon

Beste antwoord door Ernst 12 May 2015, 09:43

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
bedoel abonnement
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jenn, welkom op het Simyo forum :)

Allereerst mijn excuses dat ik je topic nu pas beantwoord.
Voor de overzichtelijkheid heb je dit topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.

Kun je me uitleggen waar je een internet maandbundel voor €10 ziet? Voor internetbundels bij Prepaid hebben we namelijk de volgende bundels:
  • Dagbundel € 1,- (20 MB)
  • Maandbundel €4 (100 MB)
  • Maand XL bundel €7 (250 MB)

Kan het zijn dat je per ongeluk in het scherm voor automatisch opwaarderen zit? Daar zou je namelijk wel €10 kunnen zien staan.
Badge
Hoi Ernst.
Inderdaad bij automatisch opwaarderen.
De vraag is waar moet ik dan zijn
Badge
of moet ik wachten tot eind van de maand dat bundel is verlopen?
Reputatie 5
Badge +11
Ah kijk. Het bedrag dat je dan ziet is niet van een internetbundel, maar van het automatisch opwaarderen, Jenn.
Jouw bundel loopt inderdaad nog tot en met 29 mei, en op de 30e kun je een nieuwe kiezen.
Badge
Bedankt voor de reactie .hoop alleen dat er geen gat valt tussen de 29e en de dertigste
Badge
Blijf het toch erg slordig vinden dat ik er zelf achter moet komen dat ik al maanden teveel betaal voor internet. Het argument van simyo snijdt geen hout . Als het tarief omhoog gaat krijg ik ook bericht. En simonly iszijn de belminuten na een maand vervallen. Dus simyo is nog steeds goedkoper of zie ik het verkeerd
Badge
Vertrouw op een eerlijke reactie. Bel weinig maar gebruik wel internet. Advies?
Badge +8
Hoi Jenn,

Vervelend dat je er nu pas achterkomt. Dat komt eigenlijk doordat je automatisch verlengen voor die bundel aan hebt staan.
Anders zag je bij het aanschaffen dat er nieuwe bundels stonden.
Ik neem aan dat je nu niet zo vaak op Mijn Simyo komt. Dat is dus wel de moeite waard, om daar af en toe eens te kijken. Al is het maar om je verbruik bij te houden.

Als ik jou was, zou ik nu het advies van Marleen in de email opvolgen en zo voortaan voor de nieuwe bundel kiezen. Dan profiteer jij ook van het lagere tarief.

Groetjes,
Charlene

Reageer