Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik beltegoed overzetten?

• August 17, 2026
  • 4 reacties
  • 21 Bekeken

Beste,

Mijn zoon gaat van prepaid naar abonnement bij een andere provider. Kan ik zijn beltegoed overnemen? Ik heb zelf een prepaid bij jullie.

Met vriendelijke groet, Lisette

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@LisetteLagendijk,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je zelf ook gebruikmaakt van Simyo Prepaid!

Het is zeker mogelijk om het resterende beltegoed van je zoon over te hevelen naar jouw eigen prepaidnummer. Dit regelen we graag voor je.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met beide telefoonnummers en de persoonlijke gegevens? Dan kijken we er samen naar en zorgen we ervoor dat het beltegoed netjes wordt overgezet!

Groetjes,
Shaniqua

4 reacties

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • August 17, 2026

Hoi ​@LisetteLagendijk,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je zelf ook gebruikmaakt van Simyo Prepaid!

Het is zeker mogelijk om het resterende beltegoed van je zoon over te hevelen naar jouw eigen prepaidnummer. Dit regelen we graag voor je.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met beide telefoonnummers en de persoonlijke gegevens? Dan kijken we er samen naar en zorgen we ervoor dat het beltegoed netjes wordt overgezet!

Groetjes,
Shaniqua

Hoi ​@Shaniqua 

Ik heb u een privébericht gestuurd, maar nog geen reactie. Hebt u mijn bericht ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Lisette

JanD
  • August 18, 2026

Beste ​@LisetteLagendijk dit forum is geen real-time helpdesk waar je meteen antwoord krijgt.

Als een moderator weer in de gelegenheid is, wordt er gereageerd, ook bij privéberichten.

Dus nog even geduld a.u.b.

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 19, 2026

Goed dat je dit even benoemt, bedankt ​@JanD!