Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik beltegoed overzetten?

• January 19, 2026
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Ik wil graag het beltegoed van mijn echtgenote overzetten naar mijn Simyo nummer (pas nieuw en heb nog een tijdelijk nummer; nummerbehoud is nog niet klaar) en het nummer van mijn echtgenote laten vervallen. kan dit?

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@An-46,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even wilt navragen.

Het is mogelijk om het resterende beltegoed van een Simyo Prepaid aansluiting over te zetten naar een andere Prepaid aansluiting. Dit kan alleen als beide aansluitingen prepaid zijn en nog in gebruik zijn op het moment van overhevelen. 

Wat betreft het nummer van je echtgenote: een Prepaid-nummer vervalt automatisch als het 6 maanden lang niet gebruikt wordt. Je hoeft het dus niet zelf op te zeggen.

Als nummerbehoud is ingegaan en beide nummers actief zijn, kun je mij een privébericht sturen met de telefoonnummers en persoonlijke gegevens. Dan help ik je graag verder met het overzetten van het beltegoed! 

Groetjes,
Sedat

1 reactie

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • January 20, 2026

Hoi ​@An-46,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even wilt navragen.

Het is mogelijk om het resterende beltegoed van een Simyo Prepaid aansluiting over te zetten naar een andere Prepaid aansluiting. Dit kan alleen als beide aansluitingen prepaid zijn en nog in gebruik zijn op het moment van overhevelen. 

Wat betreft het nummer van je echtgenote: een Prepaid-nummer vervalt automatisch als het 6 maanden lang niet gebruikt wordt. Je hoeft het dus niet zelf op te zeggen.

Als nummerbehoud is ingegaan en beide nummers actief zijn, kun je mij een privébericht sturen met de telefoonnummers en persoonlijke gegevens. Dan help ik je graag verder met het overzetten van het beltegoed! 

Groetjes,
Sedat