.

Beantwoord

Het is niet mogelijk om account en nummer te verlengen, wat nu?

  • 28 July 2015
  • 6 reacties
  • 237 Bekeken

goede dag,
ik nu op vakantie en zie via de mail dat il mijn telefoon moet gebruken om zo mijn nummer ed te behouden
vroeger kon dit ook via de site door een sms te versturen maar dat kan nu niet meer om dat dit er uit gehaald is
ik ben de komende weken niet in Nederland dus kan ik dat niet doen, wat kan ik doen om mijn nummer en account te behouden.

ik hoor graag even van u

het gaat om nummer 06********
groet

J.Ravesteijn
icon

Beste antwoord door Ernst 29 July 2015, 15:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Maitre-Jan,

Het is inderdaad sinds kort niet meer mogelijk om via Mijn Simyo te sms'en. Er werd echt te weinig gebruik van gemaakt is gebleken.
Heb je je simkaart niet meegenomen? Is er een mogelijkheid dat je iemand thuis een sms'je laat versturen, misschien?

Ik heb je topic overigens verplaatst naar het subforum Prepaid en je 06 nummer weggehaald. Deze zie ik als moderator toch al inzien.
Dag Ernst,

dat is het probleem anders had ik dat wel gedaan,
ik hoop dat je iets kan doen voor me

andere vraag is als het niet lukt krijg ik dan het restant van mij geld terug gestort
ik hoop dat je wel wat kan doen voor me.
hoor van je Jan
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Maitre-Jan,

Jammer dat je de simkaart niet bij je hebt.

Ik ga namens jou een sms sturen. Het verbruik van € 0,10 wordt verrekend met je beltegoed. Hiermee behoud je je aansluiting :)

Geniet van je vakantie!
Ali,

Mijn dank is groot en natuurlijk is het geen probleem dat je een sms verstuurd op mijn rekening.

groet Jan 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Graag gedaan, Maitre-Jan!
Beste,

In mijn geval geldt nagenoeg hetzelfde, mijn simkaart wordt gebruikt door mijn schoonvader van 74 jaar. Hij heeft een senioren telefoon met noodknop e.d. Ben alleen niet in de gelegenheid om sms of bel uit te voeren op dit moment. Kunt U voor mij ook sms uitvoeren van mijn beltegoed?

Graag zou ik online sms of verlengingsmogelijkheid willen hebben voor dit soort situaties.

Bij voorbaat dank.

Reageer