.

gratis 5,00 euro beltegoed december

  • 20 December 2011
  • 21 reacties
  • 2313 Bekeken

Badge
vandaag heb ik (automatisch) via creditcard 10,00 beltegoed opgewaardeerd.
de 10.00 staat nu op de website bij mijn tegoed, maar de extra 5,00 euro zie ik nergens staan???

21 reacties

Dat zelfde probleem heb ik dus ook, gisteravonf € 20,00 opgewaardeerd, en nu nog steeds € 20,00
Het beltegoed wordt vrijdag dus bijgeschreven, maar dat lees ik nu pas! Bellen met de kerst dus!
Ik heb E 20 opgewaardeerd en géén E 10 extra beltegoed ontvangen. Nu lees ik in heel kleine lettertjes dat dat alleen geldt als de betaling via iDeal plaats heeft gevonden. Dat stond NIET in de e-mail vermeld. Ik heb een éénmalige machtiging afgegeven, want ik heb al autiomatische opwaardering. Leek me het handigst. Dit vind ik dus PURE NEP. Lees u even mee; de tekst van de e-mail:
(Begin citaat)
Waardeer voor donderdag einde dag op en ontvang extra beltegoed!
December is een dure maand. Cadeaus onder de schoorsteen, cadeaus onder de boomÂ… En je belt ook nog eens extra veel met je vrienden en familie.
Daarom geeft Simyo jou extra beltegoed cadeau als je voor aanstaande donderdagavond opwaardeert! Als je opwaardeert met:
€ 10,- dan ontvang je € 5,- tijdelijk beltegoed cadeau
€ 20,- dan ontvang je € 10,- tijdelijk beltegoed cadeau
Met dit extra beltegoed, wat geldig is tot 2 januari 2012, kun je in december lekker voordelig bellen zodat je iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar kunt wensen.
Let wel op: dit extra feestdagentegoed vervalt op 2 januari 2012.
(Einde citaat)

Géén woord over iDeal. En ook niets over het feit dat pas vrijdag het extra tegoed wordt bijgeschreven. Iets voor de Reclamecodecommissie?
Badge
Ik heb E 20 opgewaardeerd en géén E 10 extra beltegoed ontvangen. Nu lees ik in heel kleine lettertjes dat dat alleen geldt als de betaling via iDeal plaats heeft gevonden. Dat stond NIET in de e-mail vermeld. Ik heb een éénmalige machtiging afgegeven, want ik heb al autiomatische opwaardering. Leek me het handigst. Dit vind ik dus PURE NEP. Lees u even mee; de tekst van de e-mail:
(Begin citaat)
Waardeer voor donderdag einde dag op en ontvang extra beltegoed!
December is een dure maand. Cadeaus onder de schoorsteen, cadeaus onder de boomÂ… En je belt ook nog eens extra veel met je vrienden en familie.
Daarom geeft Simyo jou extra beltegoed cadeau als je voor aanstaande donderdagavond opwaardeert! Als je opwaardeert met:
€ 10,- dan ontvang je € 5,- tijdelijk beltegoed cadeau
€ 20,- dan ontvang je € 10,- tijdelijk beltegoed cadeau
Met dit extra beltegoed, wat geldig is tot 2 januari 2012, kun je in december lekker voordelig bellen zodat je iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar kunt wensen.
Let wel op: dit extra feestdagentegoed vervalt op 2 januari 2012.
(Einde citaat)

Géén woord over iDeal. En ook niets over het feit dat pas vrijdag het extra tegoed wordt bijgeschreven. Iets voor de Reclamecodecommissie?




Jawel ik ben er ook ingetrapt, nergens in de email te lezen dat dat slechts het geval is als je via IDEAL opwaardeert en al helemaal niet dat het bedrag pas vrijdag wordt bijgeschreven. Ja ik denk het wel, teleurgesteld iets voor de reclamecodecommissie of een betere communicatieadviseur (een integere) in dienst nemen.



Nine
Ook ik ben er ingestonken. Ik heb opwaarderen op automatische staan. De Decemberactie leek een goede geste van Simyo. Dus via mijn account een extra opwaardering van €10,- gedaan via een éénmalige machtiging. Nu krijg ik dus geen €5,- bonus. Het is een door Simyo bewust gekozen ordinaire zakklopperij actie.
Badge +3
ik heb geen e-mail of sms erover gekregen dat ik het gratis kan krijgen!? wat een smerige streek zeg! die extra beltegoed kan ik wel ernaar fluiten....want anders had ik het allang al gedaan via ideal!!!
Mooie nepperij allemaal, ik heb met de creditcard dus extra opgewardeerd. Terwijl ik normaal automatisch opwaardeer. Maar naar die € 10,00 kan ik dus ook fluiten. Als ik het had geweten dan had ik het inderdaad via Ideal gedaan.
Badge
Ik heb onlangs mijn beltegoed opgewaard en krijg per 23-12-2011 5,00 euro bijgeschreven op mijn tegoed.
Ik heb 24-12-2011 gebeld maar dit beltegoed gaat van mijn gewone beltegoed af en niet van de fees-bonus. Moet ik nog wat doen voordat ik dit kan gebruiken? En geld dit beltegoed alleen voor bellen of ook voor smsen?

groeten Henjet
Badge +5
Hi Henjet1,
Het beltegoed is inderdaad toegevoegd aan je regulier beltegoed.
Om voor je na te gaan of alles correct is verlopen/afgeschreven verneem ik graag je mobielenummer per privebericht.
Groet, Bibi
Badge
Ik heb op 23-12 mijn beltegoed opgevaardeer en zal ook free-bonus t.w.v. € 5 ontvangen.

Tot nu toe zie ik dat mijn gewoone beltegoed wordt verrekend en wat de free-bonus betreft -blijfr nul.

Kunt u mij uitleggen hoe dat werkt ?

Alvast bedankt,

gosiag
Badge +5
Beste Gosiag,
De actie was alleen van toepassing wanneer je opwaardering via iDeal was gedaan.
Heb je via iDeal opgewaardeerd?
Groet,
Bibi
Badge
Ik heb E 20 opgewaardeerd en géén E 10 extra beltegoed ontvangen. Nu lees ik in heel kleine lettertjes dat dat alleen geldt als de betaling via iDeal plaats heeft gevonden. Dat stond NIET in de e-mail vermeld. Ik heb een éénmalige machtiging afgegeven, want ik heb al autiomatische opwaardering. Leek me het handigst. Dit vind ik dus PURE NEP. Lees u even mee; de tekst van de e-mail:
(Begin citaat)
Waardeer voor donderdag einde dag op en ontvang extra beltegoed!
December is een dure maand. Cadeaus onder de schoorsteen, cadeaus onder de boomÂ… En je belt ook nog eens extra veel met je vrienden en familie.
Daarom geeft Simyo jou extra beltegoed cadeau als je voor aanstaande donderdagavond opwaardeert! Als je opwaardeert met:
€ 10,- dan ontvang je € 5,- tijdelijk beltegoed cadeau
€ 20,- dan ontvang je € 10,- tijdelijk beltegoed cadeau
Met dit extra beltegoed, wat geldig is tot 2 januari 2012, kun je in december lekker voordelig bellen zodat je iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar kunt wensen.
Let wel op: dit extra feestdagentegoed vervalt op 2 januari 2012.
(Einde citaat)

Géén woord over iDeal. En ook niets over het feit dat pas vrijdag het extra tegoed wordt bijgeschreven. Iets voor de Reclamecodecommissie?


Ik heb via IDeal betaald en heb ook geen €5 gratis beltegoed ontvangen
Badge
De karst actie klopt inderdaad niet. Ik via IDeal met €10 mijn beltegoed opgevardeerd maar heb nooit die €5 gratis beltegoed ontvangen
Badge
Beste Gosiag,
De actie was alleen van toepassing wanneer je opwaardering via iDeal was gedaan.
Heb je via iDeal opgewaardeerd?
Groet,
Bibi




Ja, op 22-12-2011 om 12:48
Badge +4
Hoi Gosiag,

Kun je mij een privebericht sturen met daarin je mobiele nummer?
Ik kijk het dan voor je na in onze systemen.

Groetjes Kim
Badge +4
Hoi Gosiag,

Ik zie dat je op 22 december om 12:47 hebt opgewaardeerd met 10 euro.
Op 23 december om 09:15 hebben wij 5 euro beltegoed aan je account toegevoegd.
Deze bijschrijving kun je vinden op je "" Mijn Simyo" pagina onder het tabblad "verbruik" onder "Fees-Bonus".

Groetjes Kim
Badge
Hou Kim,

Fees- bonus is inderdaad toegevoegd alleen was nooit iets van afgeschreven, alleen van mijn reguliere beltegoed.

Zelfs nu staat de fees-bonus op €5 en gespreksduur op 0



gr.

Gosia
Badge +2
Hey Gosiag,

je kan controleren of het beltegoed is toegevoegd door te checken wat je onder het kopje 'Fees-Bonus' terugziet. Het bonustegoed werd echter toegevoegd aan het reguliere beltegoed. Het verbruik werd vervolgens eerst van je bonustegoed afgeschreven. Als dit tegoed op is gaat het verbruik van je reguliere tegoed.

Groetjes,

Arie
Badge
Hey Arie,



Dat begrijp ik, alleen van de fees-bonus werd helemaal niks afgeschreven, die staat nog op €5 ( in plaats van - €5) zoals de rest van mijn beltegoed. Vanaf het begin 23-12-2011 werd alleen mijn regulier beltegoed afgeschreven.



groetjes,

Gosia
Badge +5
Hi Gosiag,
Zou je je mobiele nummer per privebericht naar 1 van de moderators toe kunnen sturen?
Alvast bedankt!
Groet,
Bibi
Ook ik heb in december mijn beltegoed met euro 10,== opgewaardeerd, maar merkte ook, dat die euro 5,== er niet bij zat.

Er stond inderdaad niets in het mailtje, dat dit via I-Deal had gemoeten, anders had ik dit ook gedaan, Simyo is dus fout, en ik ben van mening, dat zij ons, dit extra gratis beltegoed alsnog toe moeten kennen.

Elk bedrijf, dat te goeder naam en faam bekend, staat, waaronder ik Simyo ook rangschik, handelt dienovereenkomstig. en corrigeert zo de fouten.

Jan

Reageer